AMC: 11 magyar biogazdálkodó mutatkozik be a Biofach keretein belül
Az idei Biofach Nemzetközi Bio-Élelmiszer és Bio-Áru Szakkiállítás magyar közösségi standján 11 belföldi biogazdálkodó cég mutatkozik be Nürnbergben – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) friss közleményben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/07/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-07-27-11.42.19-1024x669.png)
11 belföldi biogazdálkodó cég mutatkozik be az eseményen
A magyar standot szervező AMC új üzleti lehetőségeket remél a kiállítástól, amelyre a biozöldségek és biogyümölcsök mellett olajos magvakat, fűszerpaprika-termékeket, gabonatermékeket, hidegen sajtolt olajokat hoztak a résztvevők. Az AMC a Hungarian Food Business Program élelmiszeripari exportfejlesztő programot mutatja be a rendezvényen – írták.
A közlemény a bioélelmiszerek jelentőségét a magasabb beltartalmi értékekkel és a környezetbarát előállítással indokolta. Kutatások szerint több bennük a mikroelem, a vitamin, az antioxidáns, előállításukhoz nem használnak se kémiai növényvédőket, se műtrágyát, feldolgozásuk kíméletes, az adalék- és segédanyagok használata korlátozott.
A péntekig tartó Biofach a németországi Nürnbergben 143 országból 3200 kiállítót fogad, fő témái az ellenállóképesség, a fenntarthatóság, a klímabarát táplálkozáson, a hulladékmentesség és a digitalizáció. A bioélelmiszereket és bioárukat felvonultató szakmai találkozót 1990 óta rendezik meg
– tették hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >Fedezi a belföldi szükségletet az idei meggytermés
A meggytermelők jó évet zárhatnak, mert kedvezően alakult az időjárás,…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll?
A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll, ha megfelelően tud…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >