AMC: 11 magyar biogazdálkodó mutatkozik be a Biofach keretein belül
Az idei Biofach Nemzetközi Bio-Élelmiszer és Bio-Áru Szakkiállítás magyar közösségi standján 11 belföldi biogazdálkodó cég mutatkozik be Nürnbergben – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) friss közleményben.

11 belföldi biogazdálkodó cég mutatkozik be az eseményen
A magyar standot szervező AMC új üzleti lehetőségeket remél a kiállítástól, amelyre a biozöldségek és biogyümölcsök mellett olajos magvakat, fűszerpaprika-termékeket, gabonatermékeket, hidegen sajtolt olajokat hoztak a résztvevők. Az AMC a Hungarian Food Business Program élelmiszeripari exportfejlesztő programot mutatja be a rendezvényen – írták.
A közlemény a bioélelmiszerek jelentőségét a magasabb beltartalmi értékekkel és a környezetbarát előállítással indokolta. Kutatások szerint több bennük a mikroelem, a vitamin, az antioxidáns, előállításukhoz nem használnak se kémiai növényvédőket, se műtrágyát, feldolgozásuk kíméletes, az adalék- és segédanyagok használata korlátozott.
A péntekig tartó Biofach a németországi Nürnbergben 143 országból 3200 kiállítót fogad, fő témái az ellenállóképesség, a fenntarthatóság, a klímabarát táplálkozáson, a hulladékmentesség és a digitalizáció. A bioélelmiszereket és bioárukat felvonultató szakmai találkozót 1990 óta rendezik meg
– tették hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
AM-államtitkár: a kertészeti pályázatok segítik a magyar dinnyetermesztés fennmaradását
A magyar dinnyetermesztés fennmaradását segítik a vidékfejlesztési keretből finanszírozott kertészeti…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >A kertészeti pályázatok segítik a magyar dinnyetermesztés fennmaradását
A magyar dinnyetermesztés fennmaradását segítik a vidékfejlesztési keretből finanszírozott kertészeti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >