Amazon for Teens
Az e-kereskedelmi óriás, az Amazon 13–17 évesek számára tette közvetlenül hozzáférhetővé szolgáltatásait. A tinédzserek saját profillal böngészhetnek, olvashatják az ajánlásokat és adhatnak fel rendelést a platformon. A cechet azonban a szülők állják: a vállalat minden egyes tizenéves által kezdeményezett rendelésről e-mailt vagy sms-t küld a szülőknek, akik a vásárlást egyszerűen, egy válaszüzenetben küldött „Y”-nal hagyhatják jóvá.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új AI-ügynökökkel segíti a globális kereskedőket az Alibaba International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Yettel: Új, rugalmas üzleti tarifacsalád és digitális app KKV-knak – a változó gazdasági környezethez igazodva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >