Amazon for Teens
Az e-kereskedelmi óriás, az Amazon 13–17 évesek számára tette közvetlenül hozzáférhetővé szolgáltatásait. A tinédzserek saját profillal böngészhetnek, olvashatják az ajánlásokat és adhatnak fel rendelést a platformon. A cechet azonban a szülők állják: a vállalat minden egyes tizenéves által kezdeményezett rendelésről e-mailt vagy sms-t küld a szülőknek, akik a vásárlást egyszerűen, egy válaszüzenetben küldött „Y”-nal hagyhatják jóvá.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >