Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé a romlandó élelmiszereknek a rendelés napján való házhoz szállítása – jelentette be az Amazon. A cég azt tervezi, hogy 2025 végére ezt a számot 2300-ra növeli, amit 2026-ban újabb terjeszkedés követ majd.
Az Amazon Prime-tagok számára a szolgáltatás 25 dollár feletti rendelés esetén ingyenes, kisebb kosaraknál pedig 2,99 dollárba kerül. A nem Prime vásárlók 12,99 dolláros díjért vehetik igénybe, minimum rendelési összeghatár nélkül.
A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vásárlók friss termékeket – például zöldséget, húst, tejterméket, vagy tenger gyümölcseit – a nem élelmiszer jellegű árucikkekkel egy és ugyanazon kosárban vásároljanak. A projekt a Whole Foods Market és az Amazon Fresh láncok kínálatára épül, kihasználva az Amazon gyors és hatékony logisztikai hálózatát – írja a Grocery Dive.
A kezdeményezés egy tavalyi tesztprogramból nőtt ki, amelyben bizonyos meghatározott városokban élő Prime-tagok egyszerre rendelhettek élelmiszert és más termékeket. A kísérlet során a friss árut kipróbálók kétszer olyan gyakran rendeltek még aznapi kiszállítással, mint azok, akik élelmiszert nem vásároltak. Az élelmiszer-rendelés kifejezetten kedvelt lett a vásárlók körében – a friss eper például még az AirPods fülhallgatót is megelőzte a bestsellerek között.
Az Amazon 2024-ben több mint bruttó 100 milliárd dollár értékben adott el élelmiszert és alapvető háztartási cikkeket (a Whole Foods és az Amazon Fresh forgalmát nem ide számítva). A vállalat közlése szerint speciális temperált raktárakat és újrahasznosítható, szigetelt tasakokat használt a megrendelt romlandó élelmiszerek kiszállítására.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja a Danone az Activiát a Z generáció kedvéért
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >Megújítja a Danone az Activiát a Z generáció kedvéért
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >