AM-államtitkár: a Coop Rally erősíti a bizalmat a termelők és a fogyasztók között
A Coop Rally – amelyet idén 16. alkalommal rendeznek meg – ráirányítja a figyelmet a hazai gyártásra és a magyar termékekre, és eközben erősíti a bizalmat a termelők és a fogyasztók között – mondta az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára a kedden, Budapesten tartott sajtótájékoztatón.

Élelmiszeripari üzemeket és üzleteket érint a rally útvonala 2022-ben
Nobilis Márton közölte, a Coop társaság még 2006-ban indította útjára a magyar élelmiszer-előállítók és élelmiszer-feldolgozók tevékenységét bemutató országjárást, hogy támogassák a magyar élelmiszerek forgalmazását és fogyasztását. Az agrártárca mindvégig a kezdeményezés pártján állt – fűzte hozzá. Példaértékűnek nevezte, hogy a Coop-üzletlánc az idei rallyn az aszály által különösen sújtott keleti országrész 8 meghatározó gyártó- és forgalmazó-központján keresztül mutatja be a magyar élelmiszertermelés hagyományait és innovációit.
A Co-op Hungary Zrt. helyszínen kiadott közleménye szerint az idei Coop Rallyn, szeptember 7-8-án a kereskedelmi csoport beszállító és üzleti partnerei, valamint a média képviselői hat, Kelet-Magyarországon működő élelmiszeripari üzembe és a Coop csoport két tagvállalatának üzleteibe látogatnak el.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a felelős mezőgazdasági vízgazdálkodás az aszályos időszakban
Kiemelten fontos, hogy a magyar mezőgazdaság alkalmazkodni tudjon az éghajlatváltozás…
Tovább olvasom >Liz Truss: realisztikusabb kereskedelemre kell visszatérn
Realisztikusabb kereskedelemre kell visszatérni, amely országok közötti megállapodásokon alapul –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >