AM-államtitkár: a Coop Rally erősíti a bizalmat a termelők és a fogyasztók között
A Coop Rally – amelyet idén 16. alkalommal rendeznek meg – ráirányítja a figyelmet a hazai gyártásra és a magyar termékekre, és eközben erősíti a bizalmat a termelők és a fogyasztók között – mondta az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára a kedden, Budapesten tartott sajtótájékoztatón.

Élelmiszeripari üzemeket és üzleteket érint a rally útvonala 2022-ben
Nobilis Márton közölte, a Coop társaság még 2006-ban indította útjára a magyar élelmiszer-előállítók és élelmiszer-feldolgozók tevékenységét bemutató országjárást, hogy támogassák a magyar élelmiszerek forgalmazását és fogyasztását. Az agrártárca mindvégig a kezdeményezés pártján állt – fűzte hozzá. Példaértékűnek nevezte, hogy a Coop-üzletlánc az idei rallyn az aszály által különösen sújtott keleti országrész 8 meghatározó gyártó- és forgalmazó-központján keresztül mutatja be a magyar élelmiszertermelés hagyományait és innovációit.
A Co-op Hungary Zrt. helyszínen kiadott közleménye szerint az idei Coop Rallyn, szeptember 7-8-án a kereskedelmi csoport beszállító és üzleti partnerei, valamint a média képviselői hat, Kelet-Magyarországon működő élelmiszeripari üzembe és a Coop csoport két tagvállalatának üzleteibe látogatnak el.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Uniós biztos: el kell helyezni Európát a globális kereskedelmi rendszer paradigmaváltása okozta helyzetben
A tagországoknak egyeztetniük kell arról, hogyan helyezzék el Európát abban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >