Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 09. 09:14

Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata az Egyesült Királyságban. A diszkont kezdeményezése a maga nemében az első a brit szupermarketek körében.

Az új Costellore Pinot Grigio (75 cl, £5.99) csomagolása 95 grammos, így közel 75%-kal könnyebb, mint a hagyományos üvegpalack, ráadásul teljes mértékben újrahasznosítható – írja az Aldi UK közleményében.

A fenntartható csomagolási megoldást a diszkont a Broadland Drinks klímabarát csomagolási szolgáltatóval közösen fejlesztette ki.

Julie Ashfield, az Aldi UK kereskedelmi igazgatója szerint a vásárlók egyre inkább keresik a környezetbarát alternatívákat, és az ilyen újítások segítenek számukra felelős döntéseket hozni.

Catherine Smith, a Broadland Drinks kereskedelmi igazgatója kiemelte: a borok karbonlábnyomának legnagyobb részéért maga a palack felel. Az alumínium használatával jelentősen csökkenthető a környezeti terhelés, miközben a fogyasztói igényekhez is jobban igazodik.

Az Aldi az elmúlt hónapokban több innovációt is bemutatott a borcsomagolás terén: januárban például olyan Chardonnay-t vezetett be, amellyel az óceánokban található műanyagszennyezés csökkentését támogatja, 2024-ben pedig piacra dobta az első lapos, 100%-ban újrahasznosított PET palackos borát.

 

Kapcsolódó cikkeink