Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata az Egyesült Királyságban. A diszkont kezdeményezése a maga nemében az első a brit szupermarketek körében.
Az új Costellore Pinot Grigio (75 cl, £5.99) csomagolása 95 grammos, így közel 75%-kal könnyebb, mint a hagyományos üvegpalack, ráadásul teljes mértékben újrahasznosítható – írja az Aldi UK közleményében.
A fenntartható csomagolási megoldást a diszkont a Broadland Drinks klímabarát csomagolási szolgáltatóval közösen fejlesztette ki.
Julie Ashfield, az Aldi UK kereskedelmi igazgatója szerint a vásárlók egyre inkább keresik a környezetbarát alternatívákat, és az ilyen újítások segítenek számukra felelős döntéseket hozni.
Catherine Smith, a Broadland Drinks kereskedelmi igazgatója kiemelte: a borok karbonlábnyomának legnagyobb részéért maga a palack felel. Az alumínium használatával jelentősen csökkenthető a környezeti terhelés, miközben a fogyasztói igényekhez is jobban igazodik.
Az Aldi az elmúlt hónapokban több innovációt is bemutatott a borcsomagolás terén: januárban például olyan Chardonnay-t vezetett be, amellyel az óceánokban található műanyagszennyezés csökkentését támogatja, 2024-ben pedig piacra dobta az első lapos, 100%-ban újrahasznosított PET palackos borát.
Kapcsolódó cikkeink
„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >