Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata az Egyesült Királyságban. A diszkont kezdeményezése a maga nemében az első a brit szupermarketek körében.
Az új Costellore Pinot Grigio (75 cl, £5.99) csomagolása 95 grammos, így közel 75%-kal könnyebb, mint a hagyományos üvegpalack, ráadásul teljes mértékben újrahasznosítható – írja az Aldi UK közleményében.
A fenntartható csomagolási megoldást a diszkont a Broadland Drinks klímabarát csomagolási szolgáltatóval közösen fejlesztette ki.
Julie Ashfield, az Aldi UK kereskedelmi igazgatója szerint a vásárlók egyre inkább keresik a környezetbarát alternatívákat, és az ilyen újítások segítenek számukra felelős döntéseket hozni.
Catherine Smith, a Broadland Drinks kereskedelmi igazgatója kiemelte: a borok karbonlábnyomának legnagyobb részéért maga a palack felel. Az alumínium használatával jelentősen csökkenthető a környezeti terhelés, miközben a fogyasztói igényekhez is jobban igazodik.
Az Aldi az elmúlt hónapokban több innovációt is bemutatott a borcsomagolás terén: januárban például olyan Chardonnay-t vezetett be, amellyel az óceánokban található műanyagszennyezés csökkentését támogatja, 2024-ben pedig piacra dobta az első lapos, 100%-ban újrahasznosított PET palackos borát.
Kapcsolódó cikkeink
Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >A bőrszépítés nemcsak a krémeken múlik – mit üzen a dietetikus?
A szépségipar régóta hangsúlyozza a külsőleg alkalmazott bőrápolók szerepét, miközben…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >