Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Alumíniumdobozos ivóvizet jelentett be a FloeWater, a termék arca Eva Mendes lett
Alumíniumdobozos ivóvizet jelentett be a FloeWater, a termék arca Eva Mendes lett
Környezetbarát termékkel robbant a FloeWater. Az új magyar vízre az amerikai filmsztár Eva Mendes azonnal igent mondott.

Azonnal igent mondott az új magyar vízre Eva Mendes
Eva Mendes lett az arca az új, magyar, aludobozos víznek, a FloeWaternek. Páratlan szűrési technológiával készült, 250- és 500 ml-es alumíniumdobozban kapható kristálytiszta duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater.
A FloeWater kristálytiszta szűrt ivóvize egy csipetnyi Hollywood-i csillogásról is szól, mivel a nemzetközileg ismert amerikai színésznő, Eva Mendes a víz arca. Az Oscar-díjra jelölt Ryan Gosling felesége köztudottan odafigyel az egészségére. Naponta sportol, hidratál és az életéből szinte már teljesen kiiktatta a műanyagokat. Karizmája és elkötelezettsége tükrözi a márka értékeit, így még vonzóbbá téve azt a fogyasztók számára világszerte.
A Floewater kategóriája a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, „ready-to-drink”) itala címét birtokolja. Ez a kategória most forradalmi átalakulás előtt áll, hiszen a FloeWater az új termékével az aludobozos vízzel kész újradefiniálni az italgyártás szabályait.
A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower-eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi Hollywood-i sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca”
– mondta el Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója.
A FloeWater 250 ml-es és 500 ml-es végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban, szénsavas és szénsavmentes verzióban és megfizethető áron kapható. A különleges dobozdesign mellett sem lehet szó nélkül elmenni: a megszokott átlátszó csomagolás helyett, a FloeWater doboza kék és arany színekben pompázik, és egy bálnát ábrázoló illusztrációval idézi meg az óceánok varázslatos – ezzel együtt megóvandó – élővilágát.
Az új magyar víz június közepétől kapható és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a FloeWater új aludobozos szűrt ivóvizével.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Milliomos születik a FloeWater és Balázsék jóvoltából!
Itt a nagy lehetőség! 5 X 1 millió forintot lehet…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >