Alumínium dobozokban dobja piacra ásványvizét a Coca-Cola
Fenntarthatósági törekvései újabb lépéseként a Coca-Cola bejelentette, hogy alumínium flakonokban és dobozokban értékesíti Dasani nevű vizét.
Az alumíniumba csomagolt víz szeptembertől lesz elérhető az USA észak-keleti területén, 2020-tól pedig az egész országban.
A cég nemrég mutatta be HybridBottle nevű csomagolóanyagát, amely 50 %-ban növényi, megújuló alapanyagból, 50 %-ban pedig újrahasznosított PET-palackból készült.
A Coca-Cola „World Without Waste”-programja azt tűzte ki célul, hogy 2030-ra palackjai és dobozai 50 százaléka újrahasznosított anyagból készül majd.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >