Alumínium dobozokban dobja piacra ásványvizét a Coca-Cola
Fenntarthatósági törekvései újabb lépéseként a Coca-Cola bejelentette, hogy alumínium flakonokban és dobozokban értékesíti Dasani nevű vizét.
Az alumíniumba csomagolt víz szeptembertől lesz elérhető az USA észak-keleti területén, 2020-tól pedig az egész országban.
A cég nemrég mutatta be HybridBottle nevű csomagolóanyagát, amely 50 %-ban növényi, megújuló alapanyagból, 50 %-ban pedig újrahasznosított PET-palackból készült.
A Coca-Cola „World Without Waste”-programja azt tűzte ki célul, hogy 2030-ra palackjai és dobozai 50 százaléka újrahasznosított anyagból készül majd.
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >