Álruhában vert át gyanútlan embereket Hajós András
Bár eddig soha nem színészkedett, most mégis színészi vénáját vette elő Hajós András, amikor egy vidéki településen álruhában kopogtatott be házigazdákhoz egy különös kérdéssel – egy sörvezetéket akart behúzni a családi házakba. András persze nem váltott szakmát és állt sörvezeték művezetőnek. A Soproni Frissen Csapolt kedvéért viccelte meg a gyanútlan házigazdákat. A sörmárka legújabb kampányát népszerűsítették így.
András – aki parókában és álszakállban járta a házakat egy napon keresztül – igencsak meglepődött, hiszen a legtöbb ember elhitte, hogy valóban egy saját sörcsapot szerelnek a házukba. „Nagyon csodálkoztam, hogy ennyi embert át tudtam verni, hiszen a színészi vénám nulla” – mesélte András, aki éppen ezért nagyon büszke teljesítményére. „Soha nem szerettem az átveréseket, még a baráti körben sem volt arra példa, hogy valakit szervezetten felültessünk, valahogy nem jutott eszünkbe. Csak az egyik barátomnak volt pár éve egy meglepetés bulija, azóta is attól félek, hogy visszakapom egyszer. Most viszont amikor megkerestek ennek az átverésnek az gondolatával, nagyon ötletesnek találtam, ráadásul úgy fogtam fel, mint egy rövidfilmet, ahol megmutathatom magam olyan helyzetben, amelyekkel nem találkozom a mindennapokban és nem lenne lehetőségem átélni” – mesélte lelkesen Hajós András annak a kisfilmnek a bemutatóján, ami az átverésekről készült.
Az átverést a Soproni Frissen Csapolt csapata eszelte ki. Ezt az üveges sört ugyanis bárhová magunkkal vihetjük, ám amikor kitöltjük egy pohárba, akkor az első osztályú frissen csapolt sör élményét kapjuk. Mintha egyenesen a sörgyárból érkezne a friss sör a poharunkba. Mivel a terméket védik a fénytől, hőmérséklettől, és az idő múlásától is, a családdal és a barátokkal akár az otthonunkban is élvezhetjük a friss sör élményét. A különleges átverés alapsztorija is abból indult ki, hogy mennyire jó lenne, ha mindenki élvezhetné a saját otthonában is a frissen csapolt sör ízét. Miért ne vezetnénk egy sörvezetéket a családi fészkekbe, hogy egy saját sörcsapból fogyasszunk a folyékony kenyérből? A megvalósítást pedig Hajós András kezébe adták az ötletgazdák, aki, mint művezető kopogtatott be az otthonokba, hogy elindítsa a szerelést. A reakciók pedig magukért beszélnek.
„Nagyon élveztem az egész napot, iszonyú érdekes volt az emberek reakciója. Az egyik úriember benne is lett volna, hogy bevezessük a sörvezetéket a házába, még a helyet is megmutatta, ahová a sörcsapot elképzelte” – mesélte nevetve András, aki egyébként arról is mesélt, hogy a gimnáziumi gólyatáborban 14 évesen próbált ki másodmagával egy üveg sört, ami nagyon keserű volt elsőre, de úgy tett, mintha ízlene neki. Azóta persze megszerette, sőt, fél fiatalságát sörözőkben töltötte. Ahogyan ő fogalmaz: „sokáig nagyvárosi Zorrónak képzeltem magamat és tomboltam, ahogy a fiatalokhoz illik”.Mostanában viszont inkább a csendes beszélgetés, pihenés híve, inkább „elbújni” szeret a barátaival egy jó hideg sör mellett – amiből persze a frissen csapolt a legjobb, hiszen András úgy véli, hogy egy sörnek éppen ez a lényege.
„Nagyon sokan lelkesednek a frissen csapolt sörért, ami eddig elérhetetlen volt az otthonokban, ezért döntöttünk úgy tavaly, hogy bevezetjük a hazai piacra a Soproni Frissen Csapoltat, mely lehetővé teszi, hogy az otthonunk kényelmében élvezhessük a lágy, friss sör ízét. A mostani átveréssel szerettük volna ezeket a jellemzőket a vásárlók számára is érdekesen bemutatni és azt gondoljuk, hogy Hajós András igazán jól működött a művezető szerepében, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog ez a videó” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária helyi márkákért felelős group brand managere.
Az átverésről készült film premierjén Hajós Andrásegy speciális Frissen Csapolt Sörvezetéket is bemutatott a vendégeknek, amelyben egy sörmester jelentkezett be élőben a sörgyárból. A speciális gép, amely a gyárral kommunikál, augusztustól számos vidéki helyszínen és a fővárosban is elérhető lesz, ahol mindenki saját névre szóló sört kaphat ajándékba. Addig viszont mindenkit szórakoztat Hajós András átverése, amely megtekinthető ITT. Megosztani ér!
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >