Álruhában vert át gyanútlan embereket Hajós András
Bár eddig soha nem színészkedett, most mégis színészi vénáját vette elő Hajós András, amikor egy vidéki településen álruhában kopogtatott be házigazdákhoz egy különös kérdéssel – egy sörvezetéket akart behúzni a családi házakba. András persze nem váltott szakmát és állt sörvezeték művezetőnek. A Soproni Frissen Csapolt kedvéért viccelte meg a gyanútlan házigazdákat. A sörmárka legújabb kampányát népszerűsítették így.
András – aki parókában és álszakállban járta a házakat egy napon keresztül – igencsak meglepődött, hiszen a legtöbb ember elhitte, hogy valóban egy saját sörcsapot szerelnek a házukba. „Nagyon csodálkoztam, hogy ennyi embert át tudtam verni, hiszen a színészi vénám nulla” – mesélte András, aki éppen ezért nagyon büszke teljesítményére. „Soha nem szerettem az átveréseket, még a baráti körben sem volt arra példa, hogy valakit szervezetten felültessünk, valahogy nem jutott eszünkbe. Csak az egyik barátomnak volt pár éve egy meglepetés bulija, azóta is attól félek, hogy visszakapom egyszer. Most viszont amikor megkerestek ennek az átverésnek az gondolatával, nagyon ötletesnek találtam, ráadásul úgy fogtam fel, mint egy rövidfilmet, ahol megmutathatom magam olyan helyzetben, amelyekkel nem találkozom a mindennapokban és nem lenne lehetőségem átélni” – mesélte lelkesen Hajós András annak a kisfilmnek a bemutatóján, ami az átverésekről készült.
Az átverést a Soproni Frissen Csapolt csapata eszelte ki. Ezt az üveges sört ugyanis bárhová magunkkal vihetjük, ám amikor kitöltjük egy pohárba, akkor az első osztályú frissen csapolt sör élményét kapjuk. Mintha egyenesen a sörgyárból érkezne a friss sör a poharunkba. Mivel a terméket védik a fénytől, hőmérséklettől, és az idő múlásától is, a családdal és a barátokkal akár az otthonunkban is élvezhetjük a friss sör élményét. A különleges átverés alapsztorija is abból indult ki, hogy mennyire jó lenne, ha mindenki élvezhetné a saját otthonában is a frissen csapolt sör ízét. Miért ne vezetnénk egy sörvezetéket a családi fészkekbe, hogy egy saját sörcsapból fogyasszunk a folyékony kenyérből? A megvalósítást pedig Hajós András kezébe adták az ötletgazdák, aki, mint művezető kopogtatott be az otthonokba, hogy elindítsa a szerelést. A reakciók pedig magukért beszélnek.
„Nagyon élveztem az egész napot, iszonyú érdekes volt az emberek reakciója. Az egyik úriember benne is lett volna, hogy bevezessük a sörvezetéket a házába, még a helyet is megmutatta, ahová a sörcsapot elképzelte” – mesélte nevetve András, aki egyébként arról is mesélt, hogy a gimnáziumi gólyatáborban 14 évesen próbált ki másodmagával egy üveg sört, ami nagyon keserű volt elsőre, de úgy tett, mintha ízlene neki. Azóta persze megszerette, sőt, fél fiatalságát sörözőkben töltötte. Ahogyan ő fogalmaz: „sokáig nagyvárosi Zorrónak képzeltem magamat és tomboltam, ahogy a fiatalokhoz illik”.Mostanában viszont inkább a csendes beszélgetés, pihenés híve, inkább „elbújni” szeret a barátaival egy jó hideg sör mellett – amiből persze a frissen csapolt a legjobb, hiszen András úgy véli, hogy egy sörnek éppen ez a lényege.
„Nagyon sokan lelkesednek a frissen csapolt sörért, ami eddig elérhetetlen volt az otthonokban, ezért döntöttünk úgy tavaly, hogy bevezetjük a hazai piacra a Soproni Frissen Csapoltat, mely lehetővé teszi, hogy az otthonunk kényelmében élvezhessük a lágy, friss sör ízét. A mostani átveréssel szerettük volna ezeket a jellemzőket a vásárlók számára is érdekesen bemutatni és azt gondoljuk, hogy Hajós András igazán jól működött a művezető szerepében, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog ez a videó” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária helyi márkákért felelős group brand managere.
Az átverésről készült film premierjén Hajós Andrásegy speciális Frissen Csapolt Sörvezetéket is bemutatott a vendégeknek, amelyben egy sörmester jelentkezett be élőben a sörgyárból. A speciális gép, amely a gyárral kommunikál, augusztustól számos vidéki helyszínen és a fővárosban is elérhető lesz, ahol mindenki saját névre szóló sört kaphat ajándékba. Addig viszont mindenkit szórakoztat Hajós András átverése, amely megtekinthető ITT. Megosztani ér!
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >