Álmodozások nyara a Stella Artois-zal
Az Anheuser-Busch Andy Cohen talk-show sztárt kérte fel, hogy a vállalat YouTube csatornáján hetente jelentkező nyári történetek felolvasáshoz a hangját adja. A kampányhoz közösségi média és árengedményes ajánlatok is kapcsolódnak.
![A digitális világban is aktív a Stella Artois](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/%C3%81lmodoz%C3%A1sok_Stella-life1-300x143.jpg)
A digitális világban is aktív a Stella Artois
A Stella Artois a nyár kezdetét „Daydreaming in The Life Artois” (Artois álmodozások élőben) sorozattal ünnepli. Az első élő adást június 12-én pénteken 17 órától adták. Az új epizódok ugyanebben az időben hallhatók egészen július 10-ig.
Régi-új szórakoztatás
A közismert narrátor, Andy Cohen nyár témájú történeteket válogatott a sorozatba. Minden részben egy-egy ikonikus amerikai nagyváros – Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco, Washington, D.C. – jelenik meg, olyan szerzők tollából, mint Jennine Capó Crucet, Jen Doll, Alex Espinoza, Glen David Gold és Anu Valia.
A célközönség az otthonragadt, igényes hallgatók köre, akik gyakran élőszavas tartalmat streamelő digitális platformokat látogatnak. A koronavírus alatt a podcastok népszerűsége csökkent, mert az egyik fő podcast hallgatási időszak, a munkábajárás. Ugyanakkor a hangoskönyvek egyre népszerűbbé váltak. Ez a trend könnyen visszafordulhat a korlátozások csökkenésével és a gyakoribb kimozdulásokkal.
![Online sorozattal kezdi a nyarat a Stella Artois](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/%C3%81lmodoz%C3%A1sok_Stella-life.jpg)
Online sorozattal kezdi a nyarat a Stella Artois az USA-ban
A múlt pénteki első adás után Andy Cohen a saját Instagram élő csatornáján vitatta meg a történet üzenetét egy Stella Artois sörözés keretében. A klasszikus rádiójátékok és könyvklubbok, felolvasóestek nyomdokán, új formába öntve történik értékközvetítés és gondolatébresztés.
Promóciós aktivitás
A márka a sorozattal olyan vásárlókat céloz meg, akik inkább a kiskereskedelemben szerzik be a kedvenc sörüket és kevesebbszer látogatják a vendéglátóegységeket. A kiskereskedelemben vásárolt sör forgalma március közepe óta megemelkedett. Az újranyitások után sem esett vissza, sőt május utolsó hetének sörforgalma 18%-kal meghaladta az előző év ugyanezen hetének sörforgalmát. A heti sorozathoz kapcsolódóan, a Stella Artois 6-os csomagonként 2,5USD, a 12-es csomagra 4USD, a 18-as csomagra pedig 6USD árengedményt biztosít azoknak, akik SMS-ben elküldik a „DAYDREAMS” szót egy megadott telefonszámra július 17-ig.
Főzés, jótékonyság és közösségi média
A Stella Artois már áprilisban elkezdte együttműködését az Instagramon megjelenő IGTV video streaming platformmal. A hetente megjelenő főzőshow támogatása nem csak a nézők szórakoztatását szolgálta, közben gyűjtöttek a bezárt vendéglátóegységek javára. A műsor közreműködői Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és Karla Welch sztájliszt.
![Stella Artois közösségi kampány a"A szerelem vak" valóságshowhoz kapcsolódva](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/%C3%81lmodoz%C3%A1s_Love-is-blind-300x153.jpg)
Stella Artois közösségi kampány „A szerelem vak” valóságshowhoz kapcsolódva
A Stella Artois közösségi média kampányt indított a Netflix „A szerelem vak” valóságshow sorozatához kapcsolódva is, amelyben a márka felajánlotta, hogy kifizeti az esküvőjét egy olyan párnak, akik a koronavírus időszakban jegyezték el egymást.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >