Álmodozások nyara a Stella Artois-zal
Az Anheuser-Busch Andy Cohen talk-show sztárt kérte fel, hogy a vállalat YouTube csatornáján hetente jelentkező nyári történetek felolvasáshoz a hangját adja. A kampányhoz közösségi média és árengedményes ajánlatok is kapcsolódnak.

A digitális világban is aktív a Stella Artois
A Stella Artois a nyár kezdetét „Daydreaming in The Life Artois” (Artois álmodozások élőben) sorozattal ünnepli. Az első élő adást június 12-én pénteken 17 órától adták. Az új epizódok ugyanebben az időben hallhatók egészen július 10-ig.
Régi-új szórakoztatás
A közismert narrátor, Andy Cohen nyár témájú történeteket válogatott a sorozatba. Minden részben egy-egy ikonikus amerikai nagyváros – Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco, Washington, D.C. – jelenik meg, olyan szerzők tollából, mint Jennine Capó Crucet, Jen Doll, Alex Espinoza, Glen David Gold és Anu Valia.
A célközönség az otthonragadt, igényes hallgatók köre, akik gyakran élőszavas tartalmat streamelő digitális platformokat látogatnak. A koronavírus alatt a podcastok népszerűsége csökkent, mert az egyik fő podcast hallgatási időszak, a munkábajárás. Ugyanakkor a hangoskönyvek egyre népszerűbbé váltak. Ez a trend könnyen visszafordulhat a korlátozások csökkenésével és a gyakoribb kimozdulásokkal.

Online sorozattal kezdi a nyarat a Stella Artois az USA-ban
A múlt pénteki első adás után Andy Cohen a saját Instagram élő csatornáján vitatta meg a történet üzenetét egy Stella Artois sörözés keretében. A klasszikus rádiójátékok és könyvklubbok, felolvasóestek nyomdokán, új formába öntve történik értékközvetítés és gondolatébresztés.
Promóciós aktivitás
A márka a sorozattal olyan vásárlókat céloz meg, akik inkább a kiskereskedelemben szerzik be a kedvenc sörüket és kevesebbszer látogatják a vendéglátóegységeket. A kiskereskedelemben vásárolt sör forgalma március közepe óta megemelkedett. Az újranyitások után sem esett vissza, sőt május utolsó hetének sörforgalma 18%-kal meghaladta az előző év ugyanezen hetének sörforgalmát. A heti sorozathoz kapcsolódóan, a Stella Artois 6-os csomagonként 2,5USD, a 12-es csomagra 4USD, a 18-as csomagra pedig 6USD árengedményt biztosít azoknak, akik SMS-ben elküldik a „DAYDREAMS” szót egy megadott telefonszámra július 17-ig.
Főzés, jótékonyság és közösségi média
A Stella Artois már áprilisban elkezdte együttműködését az Instagramon megjelenő IGTV video streaming platformmal. A hetente megjelenő főzőshow támogatása nem csak a nézők szórakoztatását szolgálta, közben gyűjtöttek a bezárt vendéglátóegységek javára. A műsor közreműködői Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és Karla Welch sztájliszt.

Stella Artois közösségi kampány „A szerelem vak” valóságshowhoz kapcsolódva
A Stella Artois közösségi média kampányt indított a Netflix „A szerelem vak” valóságshow sorozatához kapcsolódva is, amelyben a márka felajánlotta, hogy kifizeti az esküvőjét egy olyan párnak, akik a koronavírus időszakban jegyezték el egymást.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >