Álmodozások nyara a Stella Artois-zal
Az Anheuser-Busch Andy Cohen talk-show sztárt kérte fel, hogy a vállalat YouTube csatornáján hetente jelentkező nyári történetek felolvasáshoz a hangját adja. A kampányhoz közösségi média és árengedményes ajánlatok is kapcsolódnak.
A Stella Artois a nyár kezdetét „Daydreaming in The Life Artois” (Artois álmodozások élőben) sorozattal ünnepli. Az első élő adást június 12-én pénteken 17 órától adták. Az új epizódok ugyanebben az időben hallhatók egészen július 10-ig.
Régi-új szórakoztatás
A közismert narrátor, Andy Cohen nyár témájú történeteket válogatott a sorozatba. Minden részben egy-egy ikonikus amerikai nagyváros – Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco, Washington, D.C. – jelenik meg, olyan szerzők tollából, mint Jennine Capó Crucet, Jen Doll, Alex Espinoza, Glen David Gold és Anu Valia.
A célközönség az otthonragadt, igényes hallgatók köre, akik gyakran élőszavas tartalmat streamelő digitális platformokat látogatnak. A koronavírus alatt a podcastok népszerűsége csökkent, mert az egyik fő podcast hallgatási időszak, a munkábajárás. Ugyanakkor a hangoskönyvek egyre népszerűbbé váltak. Ez a trend könnyen visszafordulhat a korlátozások csökkenésével és a gyakoribb kimozdulásokkal.
A múlt pénteki első adás után Andy Cohen a saját Instagram élő csatornáján vitatta meg a történet üzenetét egy Stella Artois sörözés keretében. A klasszikus rádiójátékok és könyvklubbok, felolvasóestek nyomdokán, új formába öntve történik értékközvetítés és gondolatébresztés.
Promóciós aktivitás
A márka a sorozattal olyan vásárlókat céloz meg, akik inkább a kiskereskedelemben szerzik be a kedvenc sörüket és kevesebbszer látogatják a vendéglátóegységeket. A kiskereskedelemben vásárolt sör forgalma március közepe óta megemelkedett. Az újranyitások után sem esett vissza, sőt május utolsó hetének sörforgalma 18%-kal meghaladta az előző év ugyanezen hetének sörforgalmát. A heti sorozathoz kapcsolódóan, a Stella Artois 6-os csomagonként 2,5USD, a 12-es csomagra 4USD, a 18-as csomagra pedig 6USD árengedményt biztosít azoknak, akik SMS-ben elküldik a „DAYDREAMS” szót egy megadott telefonszámra július 17-ig.
Főzés, jótékonyság és közösségi média
A Stella Artois már áprilisban elkezdte együttműködését az Instagramon megjelenő IGTV video streaming platformmal. A hetente megjelenő főzőshow támogatása nem csak a nézők szórakoztatását szolgálta, közben gyűjtöttek a bezárt vendéglátóegységek javára. A műsor közreműködői Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és Karla Welch sztájliszt.
A Stella Artois közösségi média kampányt indított a Netflix „A szerelem vak” valóságshow sorozatához kapcsolódva is, amelyben a márka felajánlotta, hogy kifizeti az esküvőjét egy olyan párnak, akik a koronavírus időszakban jegyezték el egymást.
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >