Álmodozások nyara a Stella Artois-zal
Az Anheuser-Busch Andy Cohen talk-show sztárt kérte fel, hogy a vállalat YouTube csatornáján hetente jelentkező nyári történetek felolvasáshoz a hangját adja. A kampányhoz közösségi média és árengedményes ajánlatok is kapcsolódnak.

A digitális világban is aktív a Stella Artois
A Stella Artois a nyár kezdetét „Daydreaming in The Life Artois” (Artois álmodozások élőben) sorozattal ünnepli. Az első élő adást június 12-én pénteken 17 órától adták. Az új epizódok ugyanebben az időben hallhatók egészen július 10-ig.
Régi-új szórakoztatás
A közismert narrátor, Andy Cohen nyár témájú történeteket válogatott a sorozatba. Minden részben egy-egy ikonikus amerikai nagyváros – Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco, Washington, D.C. – jelenik meg, olyan szerzők tollából, mint Jennine Capó Crucet, Jen Doll, Alex Espinoza, Glen David Gold és Anu Valia.
A célközönség az otthonragadt, igényes hallgatók köre, akik gyakran élőszavas tartalmat streamelő digitális platformokat látogatnak. A koronavírus alatt a podcastok népszerűsége csökkent, mert az egyik fő podcast hallgatási időszak, a munkábajárás. Ugyanakkor a hangoskönyvek egyre népszerűbbé váltak. Ez a trend könnyen visszafordulhat a korlátozások csökkenésével és a gyakoribb kimozdulásokkal.

Online sorozattal kezdi a nyarat a Stella Artois az USA-ban
A múlt pénteki első adás után Andy Cohen a saját Instagram élő csatornáján vitatta meg a történet üzenetét egy Stella Artois sörözés keretében. A klasszikus rádiójátékok és könyvklubbok, felolvasóestek nyomdokán, új formába öntve történik értékközvetítés és gondolatébresztés.
Promóciós aktivitás
A márka a sorozattal olyan vásárlókat céloz meg, akik inkább a kiskereskedelemben szerzik be a kedvenc sörüket és kevesebbszer látogatják a vendéglátóegységeket. A kiskereskedelemben vásárolt sör forgalma március közepe óta megemelkedett. Az újranyitások után sem esett vissza, sőt május utolsó hetének sörforgalma 18%-kal meghaladta az előző év ugyanezen hetének sörforgalmát. A heti sorozathoz kapcsolódóan, a Stella Artois 6-os csomagonként 2,5USD, a 12-es csomagra 4USD, a 18-as csomagra pedig 6USD árengedményt biztosít azoknak, akik SMS-ben elküldik a „DAYDREAMS” szót egy megadott telefonszámra július 17-ig.
Főzés, jótékonyság és közösségi média
A Stella Artois már áprilisban elkezdte együttműködését az Instagramon megjelenő IGTV video streaming platformmal. A hetente megjelenő főzőshow támogatása nem csak a nézők szórakoztatását szolgálta, közben gyűjtöttek a bezárt vendéglátóegységek javára. A műsor közreműködői Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és Karla Welch sztájliszt.

Stella Artois közösségi kampány „A szerelem vak” valóságshowhoz kapcsolódva
A Stella Artois közösségi média kampányt indított a Netflix „A szerelem vak” valóságshow sorozatához kapcsolódva is, amelyben a márka felajánlotta, hogy kifizeti az esküvőjét egy olyan párnak, akik a koronavírus időszakban jegyezték el egymást.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >