Álmodozások nyara a Stella Artois-zal
Az Anheuser-Busch Andy Cohen talk-show sztárt kérte fel, hogy a vállalat YouTube csatornáján hetente jelentkező nyári történetek felolvasáshoz a hangját adja. A kampányhoz közösségi média és árengedményes ajánlatok is kapcsolódnak.
A Stella Artois a nyár kezdetét „Daydreaming in The Life Artois” (Artois álmodozások élőben) sorozattal ünnepli. Az első élő adást június 12-én pénteken 17 órától adták. Az új epizódok ugyanebben az időben hallhatók egészen július 10-ig.
Régi-új szórakoztatás
A közismert narrátor, Andy Cohen nyár témájú történeteket válogatott a sorozatba. Minden részben egy-egy ikonikus amerikai nagyváros – Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco, Washington, D.C. – jelenik meg, olyan szerzők tollából, mint Jennine Capó Crucet, Jen Doll, Alex Espinoza, Glen David Gold és Anu Valia.
A célközönség az otthonragadt, igényes hallgatók köre, akik gyakran élőszavas tartalmat streamelő digitális platformokat látogatnak. A koronavírus alatt a podcastok népszerűsége csökkent, mert az egyik fő podcast hallgatási időszak, a munkábajárás. Ugyanakkor a hangoskönyvek egyre népszerűbbé váltak. Ez a trend könnyen visszafordulhat a korlátozások csökkenésével és a gyakoribb kimozdulásokkal.
A múlt pénteki első adás után Andy Cohen a saját Instagram élő csatornáján vitatta meg a történet üzenetét egy Stella Artois sörözés keretében. A klasszikus rádiójátékok és könyvklubbok, felolvasóestek nyomdokán, új formába öntve történik értékközvetítés és gondolatébresztés.
Promóciós aktivitás
A márka a sorozattal olyan vásárlókat céloz meg, akik inkább a kiskereskedelemben szerzik be a kedvenc sörüket és kevesebbszer látogatják a vendéglátóegységeket. A kiskereskedelemben vásárolt sör forgalma március közepe óta megemelkedett. Az újranyitások után sem esett vissza, sőt május utolsó hetének sörforgalma 18%-kal meghaladta az előző év ugyanezen hetének sörforgalmát. A heti sorozathoz kapcsolódóan, a Stella Artois 6-os csomagonként 2,5USD, a 12-es csomagra 4USD, a 18-as csomagra pedig 6USD árengedményt biztosít azoknak, akik SMS-ben elküldik a „DAYDREAMS” szót egy megadott telefonszámra július 17-ig.
Főzés, jótékonyság és közösségi média
A Stella Artois már áprilisban elkezdte együttműködését az Instagramon megjelenő IGTV video streaming platformmal. A hetente megjelenő főzőshow támogatása nem csak a nézők szórakoztatását szolgálta, közben gyűjtöttek a bezárt vendéglátóegységek javára. A műsor közreműködői Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és Karla Welch sztájliszt.
A Stella Artois közösségi média kampányt indított a Netflix „A szerelem vak” valóságshow sorozatához kapcsolódva is, amelyben a márka felajánlotta, hogy kifizeti az esküvőjét egy olyan párnak, akik a koronavírus időszakban jegyezték el egymást.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >