Almdudler az Egy Csepp Figyelem Világnapon
Az osztrák gyógynövényes üdítőital-márka, az Almdudler is részt vett a november 25-én megrendezésre kerülő Egy Csepp Figyelem Világnapon. A különleges és feltűnő standon igazi osztrák élményben lehetett része minden látogatónak. Az Almdudler erre a népszerű rendezvényre cukormentes üdítőjével érkezett, így a helyszínen mindenki megkóstolhatta a márka szortimentjében megtalálható utánozhatatlan ízvilágú cukor hozzáadása nélkül készült Almdudler üdítőt. Az érdeklődők magas száma is mutatta, milyen sikert aratott az üdítő a cukorbetegek számára megrendezett eseményen. Az Almdudler a rendezvényen nyereményjátékkal kedveskedett a résztvevőknek. Minden órában értékes ajándékcsomag talált gazdára, melyet autentikus, osztrák népviseletbe öltözött Almdudler hoszteszek adtak át a nyerteseknek. A játékososok cukormentes Almdudlert kortyolgatva egyedi Almdudler napágyakon pihenhették ki fáradalmaikat.
Az Almdudler cukormentes változata egy kiváló választás azok számára, akik cukorbetegként vagy egészségtudatos fogyasztóként egy különleges, szénsavas üdítőitalt szeretnének fogyasztani. A 32-féle alpesi gyógynövénykivonatot tartalmazó üdítő 1957 óta eredeti receptúrával készül, természetes összetevőkből, mesterséges aroma és tartósítószer nélkül. A gondosan válogatott összetevők garantálják a termék kiváló minőségét.
Kapcsolódó cikkeink
Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >