Almás változattal bővül a Strongbow Ultra termékcsalád az Egyesült Királyságban
A gluténmentes és vegán, dobozonként mindössze 80 kalóriát tartalmazó Strongbow Ultra termékcsalád almás változatban is kapható már az Egyesült Királyságban.
Rachel Holms, a Heineken UK cider márkaigazgatója elmondta: „A Strongbow Ultra Apple megalkotása hatalmas lehetőség az alacsonyabb kalóriatartalmú cider kategóriában úgy, hogy az nem ad alább az íz terén. Ezzel a bevezetéssel a Z- és Y-generációs vásárlók figyelmét ragadjuk meg, akik új, kortyolgatható nyári italra vágynak, és előszeretettel választják az RTD-ket és szeszes italokat.”
A vállalat áprilisban induló, több millió fontos kampánnyal támogatja a bevezetést. Ennek keretében a kóstolás mellett visszatér a tavalyi „Drink the G.O.A.T.” reklámkampány is.
Kapcsolódó cikkeink
Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

