Almás változattal bővül a Strongbow Ultra termékcsalád az Egyesült Királyságban
A gluténmentes és vegán, dobozonként mindössze 80 kalóriát tartalmazó Strongbow Ultra termékcsalád almás változatban is kapható már az Egyesült Királyságban.
Rachel Holms, a Heineken UK cider márkaigazgatója elmondta: „A Strongbow Ultra Apple megalkotása hatalmas lehetőség az alacsonyabb kalóriatartalmú cider kategóriában úgy, hogy az nem ad alább az íz terén. Ezzel a bevezetéssel a Z- és Y-generációs vásárlók figyelmét ragadjuk meg, akik új, kortyolgatható nyári italra vágynak, és előszeretettel választják az RTD-ket és szeszes italokat.”
A vállalat áprilisban induló, több millió fontos kampánnyal támogatja a bevezetést. Ennek keretében a kóstolás mellett visszatér a tavalyi „Drink the G.O.A.T.” reklámkampány is.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >