Almás változattal bővül a Strongbow Ultra termékcsalád az Egyesült Királyságban
A gluténmentes és vegán, dobozonként mindössze 80 kalóriát tartalmazó Strongbow Ultra termékcsalád almás változatban is kapható már az Egyesült Királyságban.
Rachel Holms, a Heineken UK cider márkaigazgatója elmondta: „A Strongbow Ultra Apple megalkotása hatalmas lehetőség az alacsonyabb kalóriatartalmú cider kategóriában úgy, hogy az nem ad alább az íz terén. Ezzel a bevezetéssel a Z- és Y-generációs vásárlók figyelmét ragadjuk meg, akik új, kortyolgatható nyári italra vágynak, és előszeretettel választják az RTD-ket és szeszes italokat.”
A vállalat áprilisban induló, több millió fontos kampánnyal támogatja a bevezetést. Ennek keretében a kóstolás mellett visszatér a tavalyi „Drink the G.O.A.T.” reklámkampány is.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >