Allegroup: Terepgyakorlat az e-térben

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 20. 12:30

Gyakornoki programokkal segíti a fiatalokat Magyarország vezető e-kereskedelmi vállalkozása, az Allegroup. Egy nemrég lezajlott gazdasági tanulmányi verseny győztes csapata idén nyáron, 2 héten át ismerkedhet olyan portálok működésével, mint a Vatera és Grando. A cégcsoport a jövőben további lehetőségekkel segíti a gyakorlatszerzést az e-térben.

A JAM (Junior Achievement Magyarország) által szervezett áprilisi verseny fődíjaként 5 középiskolás diák pillanthat be az allegroup.hu Kft. divízióinak munkájába. A nyári gyakornoki program lehetőséget teremt arra, hogy az érdeklődő 15-18 éves tanulók megismerjék a különbséget az online és az offline kereskedelem között. Ezzel akár kedvet is kaphatnak az e-kereskedelmen belüli későbbi tanuláshoz, munkavégzéshez.

„Már a legfiatalabb korosztályokban is keressük a jövő reménységeit, e-kereskedőit. Ezen programok célja az általános tapasztalatszerzésen túl az is, hogy megismerkedjenek a jövő kereskedelmi formáival, amely felnőttkorukra még inkább az életük része lesz” – mondta Damjanovich Nebojsa, az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója, a verseny egyik zsűritagja.

A JAM áprilisban futó tanulmányi versenye a résztvevő diákok szakmai tudását, kreativitását, rátermettségét mérte fel, több fordulón keresztül. A fiatalok olyan gyakorlati feladatokban mutathatták meg tudásukat, mint projekttervezés, pályázatírás, gazdasági helyzetszimulálás, vagy egy elméletben működő kisvállalkozás létrehozása. Az idei győztes a környezetvédelmi profilú, EnviCo Kft. nevű képzeletbeli vállalkozás lett. A 10. éve megrendezett versenyen a bajnok csapatok lehetőséget kapnak gyakornoki programokban és egyéb szakmai tréningeken való részvételre.

Kapcsolódó cikkeink