Állatkerti VIP program a Monticevel
2012-ben vehette át a Montice tejtermékeket forgalmazó Mona Hungary Kft. a Budapesti Állat- és Növénykert alapítványától, az Arany Oroszlán Díjat. Az átadott díj apropóján partnerei számára 2012. október 12-én a Montice izgalmas állatkerti sétát szervezett. A résztvevőknek lehetőségük volt megcsodálni a nemrégiben átadott Varázshegyet, a gyerekeket kvíz-játékkal és 3D kisfilmmel is szórakoztatták. A vendégek megkóstolhatták a finom Montice és GoodMilk termékeket, majd szakvezetők kíséretében megnézhették, hogyan alszik az Állatkert, mi történik zárás után, a kulisszák mögött.
Tudta-e, hogy az oroszlánfókák, vagy a Madagaszkár-ház lakói hogyan pihennek éjszaka? Látta-e már a jegesmedvéket a kulisszák mögött? Milyen különleges halakat rejtenek az akváriumok? Mindezt most saját szemükkel nézhették meg a Montice Állatkerti Séta résztvevői, akik együtt ünnepelve a Montice-vel, közelebb kerülhettek a természethez, az állatokhoz, biztonságban, szakértő állatgondozók jelenlétében.
2012-ben vehette át a Montice tejtermékeket forgalmazó Mona Hungary Kft. a Budapesti Állat- és Növénykert alapítványától, az Arany Oroszlán Díjat. Az Alapítvány a Budapesti Állatkertért által először odaítélt Arany Oroszlán Díjat azon kiemelt partnerek vehették át, akik a legtöbbet, legkitartóbban tették a Budapesti Állat- és Növénykertért, ezen díjjal honorálva a több éves kiváló együttműködést. A kitüntetett vállalat és az Állatkert több éves közös múltra tekinthet vissza, a Mona Hungary a Montice tejtermék márkájával aranyfokozatú támogatóként segíti a Budapesti Állat- és Növénykert munkáját. A brand immáron 5. éve Cloé az oroszlánfóka nevelőszülője, aki már felnövekvő fiatalként maga is a ’Fóka-móka’, az állatkerti show aktív szereplője, születése óta vidámságot, mosolyt csalva a látogatók arcára. A Montive márkát forgalmazó Mona Hungary Kft. az átadott díj apropóján partnerei számára 2012. október 12-én a izgalmas VIP állatkerti sétát szervezett. A résztvevőknek lehetőségük volt megcsodálni a nemrégiben átadott Varázshegyet, a gyerekeket kvíz-játékkal és 3D kisfilmmel szórakoztatták. A vendégek megkóstolhatták a finom Montice termékeket, majd szakvezetők kíséretében megnézhették, hogyan alszik az állatkert, mi történik zárás után, a kulisszák mögött.
Az Alapítvánnyal és az Állatkerttel az évek során a Montice számos rendezvény kapcsán dolgozott már együtt, például az évente kétszer megrendezésre kerülő Nevelőszülő Találkozón, ahol a látogatók és a gyerekek mindig találkozhattak a Cloé fókával és Montice szeletekkel és sokszor önálló állomást üzemeltetve is segítették a programot. A Mona Hungary számára, az egészséges táplálkozás elkötelezettjeként az élővilág, az állatok, az egészséges életvitelhez szervesen kapcsolódnak, így az Állatkert munkája számukra mint edukációs tevékenységet ellátó szervezet kiemelkedő jelentőségű, amely a Mona Hungary Kft. felelős tevékenységével és társadalmi szerepvállalásával természetes szövetséget alkot.
Az egészséges táplálkozás elkötelezettje, a Mona Hungary Kft. 2004. áprilisában alakult, jelenleg az osztrák NÖM AG vállalatcsoport tagja, fókuszában tejtermékekkel. Főbb márkái: Montice, Good Milk, Nöm, Fasten, NÖM Mix, Fru.Fru, és a Ciao desszertjoghurtok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >