Állatjóléti címkével látja el a Lidl a kolbásztermékeket
A Lidl állatjóléti címkét helyez el Metzgerfrisch márkájú kolbásztermékein, amely jelzi, hogy az ellátási láncban az állattartási szabályok milyen szinten érvényesülnek, és ezzel segít a vásárlóknak tudatos döntéseket hozni. A német diszkontlánc a címkét teljes kolbász- és felvágottválasztékára ki kívánja terjeszteni, legközelebb a Dulano saját márka alatt kapható termékekre.
A Lidl 2025-ig saját márkás kolbásztermékei vonatkozásában legalább a 2. szintre kíván lépni, ami azt jelenti, hogy az alapanyagul szolgáló állatok a jogi alapkövetelményeknél jobb körülmények között élnek. A cég hangsúlyozta, hogy fontosnak tartja a folyamatba a gazdálkodókat is bevonni.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >