Állatjóléti címkével látja el a Lidl a kolbásztermékeket
A Lidl állatjóléti címkét helyez el Metzgerfrisch márkájú kolbásztermékein, amely jelzi, hogy az ellátási láncban az állattartási szabályok milyen szinten érvényesülnek, és ezzel segít a vásárlóknak tudatos döntéseket hozni. A német diszkontlánc a címkét teljes kolbász- és felvágottválasztékára ki kívánja terjeszteni, legközelebb a Dulano saját márka alatt kapható termékekre.
A Lidl 2025-ig saját márkás kolbásztermékei vonatkozásában legalább a 2. szintre kíván lépni, ami azt jelenti, hogy az alapanyagul szolgáló állatok a jogi alapkövetelményeknél jobb körülmények között élnek. A cég hangsúlyozta, hogy fontosnak tartja a folyamatba a gazdálkodókat is bevonni.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Betétdíjas borosüvegeket vezetett be a német Kaufland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Green Factory az Eisberg közép- és kelet-európai egységeit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

