Állatjóléti címkével látja el a Lidl a kolbásztermékeket
A Lidl állatjóléti címkét helyez el Metzgerfrisch márkájú kolbásztermékein, amely jelzi, hogy az ellátási láncban az állattartási szabályok milyen szinten érvényesülnek, és ezzel segít a vásárlóknak tudatos döntéseket hozni. A német diszkontlánc a címkét teljes kolbász- és felvágottválasztékára ki kívánja terjeszteni, legközelebb a Dulano saját márka alatt kapható termékekre.
A Lidl 2025-ig saját márkás kolbásztermékei vonatkozásában legalább a 2. szintre kíván lépni, ami azt jelenti, hogy az alapanyagul szolgáló állatok a jogi alapkövetelményeknél jobb körülmények között élnek. A cég hangsúlyozta, hogy fontosnak tartja a folyamatba a gazdálkodókat is bevonni.
Kapcsolódó cikkeink
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >