Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI Süd és a Kaufland járnak az élen – legalábbis ez derült ki a legfrissebb Greenpeace Supermarket Check felméréséből.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az ALDI Süd 2021 és 2023 után immár harmadszor szerezte meg az első helyet, míg a Kaufland a második helyen végzett. A top5 mezőnybe az Edeka, Lidl és REWE került még be.
A Greenpeace Supermarket Check nyolc nagy élelmiszer-kiskereskedőt vizsgált Németországban, különös tekintettel az általuk forgalmazott húsokat adó állatok tartási körülményeire és ezek címkézésére. Az előrelépéseket vizsgáló felmérés kiterjedt a csomagolt és csomagolásmentes friss húsokra, tej- és tejtermékekre, valamint hús- és kolbásztermékekre is.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >