Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI Süd és a Kaufland járnak az élen – legalábbis ez derült ki a legfrissebb Greenpeace Supermarket Check felméréséből.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az ALDI Süd 2021 és 2023 után immár harmadszor szerezte meg az első helyet, míg a Kaufland a második helyen végzett. A top5 mezőnybe az Edeka, Lidl és REWE került még be.
A Greenpeace Supermarket Check nyolc nagy élelmiszer-kiskereskedőt vizsgált Németországban, különös tekintettel az általuk forgalmazott húsokat adó állatok tartási körülményeire és ezek címkézésére. Az előrelépéseket vizsgáló felmérés kiterjedt a csomagolt és csomagolásmentes friss húsokra, tej- és tejtermékekre, valamint hús- és kolbásztermékekre is.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >