Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI Süd és a Kaufland járnak az élen – legalábbis ez derült ki a legfrissebb Greenpeace Supermarket Check felméréséből.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az ALDI Süd 2021 és 2023 után immár harmadszor szerezte meg az első helyet, míg a Kaufland a második helyen végzett. A top5 mezőnybe az Edeka, Lidl és REWE került még be.
A Greenpeace Supermarket Check nyolc nagy élelmiszer-kiskereskedőt vizsgált Németországban, különös tekintettel az általuk forgalmazott húsokat adó állatok tartási körülményeire és ezek címkézésére. Az előrelépéseket vizsgáló felmérés kiterjedt a csomagolt és csomagolásmentes friss húsokra, tej- és tejtermékekre, valamint hús- és kolbásztermékekre is.
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >