Állatjólét-címkéket tesz kolbászai csomagolására a Lidl
Állatjólét-címkékkel látja el saját márkás, Metzgerfrisch kolbászai csomagolását a Lidl.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/lidlmatosinhos-1024x768-1-300x159.jpg)
Egyre jobban figyelnek az állatokra
A német diszkontlánc eddig csak friss hústermékeire tett hasonló jelölést.
A címke azt jelzi, hogy a kolbászok olyan helyről származnak, ahol odafigyelnek az állatok jóllétére, ezáltal a vásárlók tudatosabban választhatják ki, mit tesznek a kosárba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >