Állatjólét-címkéket tesz kolbászai csomagolására a Lidl
Állatjólét-címkékkel látja el saját márkás, Metzgerfrisch kolbászai csomagolását a Lidl.

Egyre jobban figyelnek az állatokra
A német diszkontlánc eddig csak friss hústermékeire tett hasonló jelölést.
A címke azt jelzi, hogy a kolbászok olyan helyről származnak, ahol odafigyelnek az állatok jóllétére, ezáltal a vásárlók tudatosabban választhatják ki, mit tesznek a kosárba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
Exportpiacra alapozott bővülést tervez a prémium csomagolóeszközöket gyártó debreceni Sz.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >