Állati jó zenék a Fressnapf áruházakban
Európa Nr.1 hobbiállateledel- és –felszerelés-üzletlánca több hónapos tárgyalást és egy tavaly év végi tesztelési időszakot követően Magyarország vezető érzékszervimarketing-ügynökségét, a Mood Mediát bízta meg az instore rádió- és illatmarketing-szolgáltatás kiépítésével.A Fressnapf áruházak vezetősége ugyanis a külföldi áruházak példája és a folyamatos fejlesztések nyomán felismerte, hogy az egységes arculatnak nem csupán a termékkihelyezések kapcsán, de az áruházon belüli tudatos audio kommunikációban is meg kell valósulnia.
A zenei szolgáltatás mellett a Fressnapf a Mood Media segítségével az illatmarketing használatát is megkezdte. A vásárlók komfortérzetének növelése mellett fontos tényező az állateledelek szagának elfedése, ami kellemetlen lehet azoknak, akik nem tartanak háziállatot, de betérnek az áruházba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >