Állati jó zenék a Fressnapf áruházakban
Európa Nr.1 hobbiállateledel- és –felszerelés-üzletlánca több hónapos tárgyalást és egy tavaly év végi tesztelési időszakot követően Magyarország vezető érzékszervimarketing-ügynökségét, a Mood Mediát bízta meg az instore rádió- és illatmarketing-szolgáltatás kiépítésével.A Fressnapf áruházak vezetősége ugyanis a külföldi áruházak példája és a folyamatos fejlesztések nyomán felismerte, hogy az egységes arculatnak nem csupán a termékkihelyezések kapcsán, de az áruházon belüli tudatos audio kommunikációban is meg kell valósulnia.
A zenei szolgáltatás mellett a Fressnapf a Mood Media segítségével az illatmarketing használatát is megkezdte. A vásárlók komfortérzetének növelése mellett fontos tényező az állateledelek szagának elfedése, ami kellemetlen lehet azoknak, akik nem tartanak háziállatot, de betérnek az áruházba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >