Állati jó zenék a Fressnapf áruházakban
Európa Nr.1 hobbiállateledel- és –felszerelés-üzletlánca több hónapos tárgyalást és egy tavaly év végi tesztelési időszakot követően Magyarország vezető érzékszervimarketing-ügynökségét, a Mood Mediát bízta meg az instore rádió- és illatmarketing-szolgáltatás kiépítésével.A Fressnapf áruházak vezetősége ugyanis a külföldi áruházak példája és a folyamatos fejlesztések nyomán felismerte, hogy az egységes arculatnak nem csupán a termékkihelyezések kapcsán, de az áruházon belüli tudatos audio kommunikációban is meg kell valósulnia.
A zenei szolgáltatás mellett a Fressnapf a Mood Media segítségével az illatmarketing használatát is megkezdte. A vásárlók komfortérzetének növelése mellett fontos tényező az állateledelek szagának elfedése, ami kellemetlen lehet azoknak, akik nem tartanak háziállatot, de betérnek az áruházba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >