Állandó változás
Egy hangzatos mondás szerint világunkban egy dolog állandó: a változás. Ez a tétel fokozottan igaz a hazai élelmiszer-kereskedelemre.Amiről régóta beszélnek, hamarosan valósággá válik, és egy újabb élelmiszer-diszkontlánc kezdi meg működését Magyarországon. Az Aldi indulása bizonyára jelentősen befolyásolja a piacot, árgus szemekkel figyeli majd mindenki a kezdeti lépéseket, a kereskedelem és az ipar oldaláról egyaránt.
Az országban működő diszkontláncok száma azonban mégsem emelkedik, legalábbis középtávon, hiszen egy másik hálózat eladásáról szóló hír a napokban jelent meg. Ezzel 174 Plus üzlet kerül a Spar-hálózathoz, és a cég közlése szerint a következő két évben ezeket folyamatosan Spar szupermarketekké alakítják át. Ez a lépés tovább fokozza majd a három kategória (hipermarket, szupermarket és diszkont) ádáz küzdelmét a fogyasztókért.
Mozgalmas időszak előtt állunk…
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >