Egymilliárd jut jövőre bormarketingre
Az Agrármarketing Centrumot mégsem vonják össze más szakmai szervezetekkel, hanem továbbra is az agrártárca irányítása alatt marad, továbbá forrásaival együtt átveszi a Bormarketing Kft. által végzett eddigi feladatokat.
Jelenleg körülbelül kétmilliárd forintnyi tőkével rendelkezik a szervezet, melyből egymilliárd forint jut bormarketingre, a fennmaradó összegből pedig 2011-ben elsősorban a hazai piacokra fókuszálva végzi majd tevékenységét.
Az igazgató kiemelte, hogy a hazai bormarketing ismét új lendületet és remélhetőleg immáron működőképes koncepciót kapott. A miniszteri munkát továbbra is segíti a szakmailag releváns Bormarketing Bizottság, a pénzügyi, jogi, büntetőjogi felügyelet mellett a titkári feladatok teljes egészében az AMC-hez kerülnek, ezzel egyidejűleg pedig megszűnik a Bormarketing Kft. A jelenleg egymilliárd forintos – a borászati ágazat szereplői által kötelezően fizetendő hozzájárulásokból összegyűjtött -, csak a bormarketingre fordítandó tőkéből az AMC az egyes borvidékeknek és azok alapborainak kampányába kezd mind belföldön, mind külföldön – írja a szabadfold.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Budapest nem tudja megtartani a prémium utazót – Interjú Holczinger Zoltánnal a magyar légiközlekedés és turizmus kihívásairól
A nemzeti légitársaság hiánya, a fapados dominancia és a luxusturizmus…
Tovább olvasom >