Egymilliárd jut jövőre bormarketingre
Az Agrármarketing Centrumot mégsem vonják össze más szakmai szervezetekkel, hanem továbbra is az agrártárca irányítása alatt marad, továbbá forrásaival együtt átveszi a Bormarketing Kft. által végzett eddigi feladatokat.
Jelenleg körülbelül kétmilliárd forintnyi tőkével rendelkezik a szervezet, melyből egymilliárd forint jut bormarketingre, a fennmaradó összegből pedig 2011-ben elsősorban a hazai piacokra fókuszálva végzi majd tevékenységét.
Az igazgató kiemelte, hogy a hazai bormarketing ismét új lendületet és remélhetőleg immáron működőképes koncepciót kapott. A miniszteri munkát továbbra is segíti a szakmailag releváns Bormarketing Bizottság, a pénzügyi, jogi, büntetőjogi felügyelet mellett a titkári feladatok teljes egészében az AMC-hez kerülnek, ezzel egyidejűleg pedig megszűnik a Bormarketing Kft. A jelenleg egymilliárd forintos – a borászati ágazat szereplői által kötelezően fizetendő hozzájárulásokból összegyűjtött -, csak a bormarketingre fordítandó tőkéből az AMC az egyes borvidékeknek és azok alapborainak kampányába kezd mind belföldön, mind külföldön – írja a szabadfold.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >