A piacok, egyes országok árusai vagy akár az autókereskedések hangulata köszönhet vissza az interneten a PriceWaiter (USA) fejlesztésének köszönhetően. A „Name Your Price” (Nevezd meg az árat) alkalmazás segítségével ugyanis bármely weboldalon kínált bármely termékre alkudozni kezdhet a potenciális fogyasztó, amire a kereskedő válaszol, és a végén kialakulhat a mennyiség, átvétel, kiszerelés, ár és egyéb tulajdonságok szerinti specifikált üzlet.
– Az internet megváltoztatja a vásárló-eladó viszonyt. Az árukereső, ár-összehasonlító funkciók és a kuponoldalak segítségével a vevők diktálnak. A „Name Your Price” platform a kereskedőknek lehet jó eszköz a megváltozott igényekre, hiszen aktívan alakíthatják áraikat, személyre szabottan kezelhetik az igényeket, egyszóval növelhetik versenyképességüket – vallja Andrew Scarbrough, a PriceWaiter egyik alapítója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >