A piacok, egyes országok árusai vagy akár az autókereskedések hangulata köszönhet vissza az interneten a PriceWaiter (USA) fejlesztésének köszönhetően. A „Name Your Price” (Nevezd meg az árat) alkalmazás segítségével ugyanis bármely weboldalon kínált bármely termékre alkudozni kezdhet a potenciális fogyasztó, amire a kereskedő válaszol, és a végén kialakulhat a mennyiség, átvétel, kiszerelés, ár és egyéb tulajdonságok szerinti specifikált üzlet.
– Az internet megváltoztatja a vásárló-eladó viszonyt. Az árukereső, ár-összehasonlító funkciók és a kuponoldalak segítségével a vevők diktálnak. A „Name Your Price” platform a kereskedőknek lehet jó eszköz a megváltozott igényekre, hiszen aktívan alakíthatják áraikat, személyre szabottan kezelhetik az igényeket, egyszóval növelhetik versenyképességüket – vallja Andrew Scarbrough, a PriceWaiter egyik alapítója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

