A piacok, egyes országok árusai vagy akár az autókereskedések hangulata köszönhet vissza az interneten a PriceWaiter (USA) fejlesztésének köszönhetően. A „Name Your Price” (Nevezd meg az árat) alkalmazás segítségével ugyanis bármely weboldalon kínált bármely termékre alkudozni kezdhet a potenciális fogyasztó, amire a kereskedő válaszol, és a végén kialakulhat a mennyiség, átvétel, kiszerelés, ár és egyéb tulajdonságok szerinti specifikált üzlet.
– Az internet megváltoztatja a vásárló-eladó viszonyt. Az árukereső, ár-összehasonlító funkciók és a kuponoldalak segítségével a vevők diktálnak. A „Name Your Price” platform a kereskedőknek lehet jó eszköz a megváltozott igényekre, hiszen aktívan alakíthatják áraikat, személyre szabottan kezelhetik az igényeket, egyszóval növelhetik versenyképességüket – vallja Andrew Scarbrough, a PriceWaiter egyik alapítója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >