Alkoholos italt dob piacra Japánban a Coca-Cola
Egész Japánban kapható lesz októbertől a Coca-Cola által forgalmazott Lemon-Do. Az alkoholos itallal a cég szeretne kissé eltávolodni a túltelített szénsavas üdítő-piacról, és nyitni az „alcopop” felé.
A Coca-Cola Japán tavaly kezdte tesztelni a Lemon-Do-t, japánul chuhai-t, az ország délnyugati régiójában. A termék egy előre bekevert koktél, amely ún. shochu likőrt tartalmaz. Októbertől az ital minden japán szupermarketben kapható lesz.
A Lemon-Do a Coca-Cola első alkoholt tartalmazó itala. Jelenleg a szénsavas üdítők 70 százalékát teszik ki a cég globális eladásainak.
Kapcsolódó cikkeink
YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben ismét megrendezik a Farmer-Expót
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >