Alkoholos italt dob piacra Japánban a Coca-Cola
Egész Japánban kapható lesz októbertől a Coca-Cola által forgalmazott Lemon-Do. Az alkoholos itallal a cég szeretne kissé eltávolodni a túltelített szénsavas üdítő-piacról, és nyitni az „alcopop” felé.
A Coca-Cola Japán tavaly kezdte tesztelni a Lemon-Do-t, japánul chuhai-t, az ország délnyugati régiójában. A termék egy előre bekevert koktél, amely ún. shochu likőrt tartalmaz. Októbertől az ital minden japán szupermarketben kapható lesz.
A Lemon-Do a Coca-Cola első alkoholt tartalmazó itala. Jelenleg a szénsavas üdítők 70 százalékát teszik ki a cég globális eladásainak.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordhőség Japánban: veszélyben a rizstermés
Minden eddiginél magasabb hőmérsékletet mértek Japánban: a Tokió közelében fekvő…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >