Alkoholos italt dob piacra Japánban a Coca-Cola
Egész Japánban kapható lesz októbertől a Coca-Cola által forgalmazott Lemon-Do. Az alkoholos itallal a cég szeretne kissé eltávolodni a túltelített szénsavas üdítő-piacról, és nyitni az „alcopop” felé.
A Coca-Cola Japán tavaly kezdte tesztelni a Lemon-Do-t, japánul chuhai-t, az ország délnyugati régiójában. A termék egy előre bekevert koktél, amely ún. shochu likőrt tartalmaz. Októbertől az ital minden japán szupermarketben kapható lesz.
A Lemon-Do a Coca-Cola első alkoholt tartalmazó itala. Jelenleg a szénsavas üdítők 70 százalékát teszik ki a cég globális eladásainak.
Kapcsolódó cikkeink
Mértékkel jobb – a tudatos alkoholfogyasztás nyáron különösen fontos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészséges üdítőmárkát dobott piacra Ben Stiller az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szaniter címmel a higiéniai szegénység valóságáról nyílik kiállítás a KULT7 Galériában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >