Alkoholos italt dob piacra Japánban a Coca-Cola
Egész Japánban kapható lesz októbertől a Coca-Cola által forgalmazott Lemon-Do. Az alkoholos itallal a cég szeretne kissé eltávolodni a túltelített szénsavas üdítő-piacról, és nyitni az „alcopop” felé.
A Coca-Cola Japán tavaly kezdte tesztelni a Lemon-Do-t, japánul chuhai-t, az ország délnyugati régiójában. A termék egy előre bekevert koktél, amely ún. shochu likőrt tartalmaz. Októbertől az ital minden japán szupermarketben kapható lesz.
A Lemon-Do a Coca-Cola első alkoholt tartalmazó itala. Jelenleg a szénsavas üdítők 70 százalékát teszik ki a cég globális eladásainak.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >