Alkoholos italt dob piacra Japánban a Coca-Cola
Egész Japánban kapható lesz októbertől a Coca-Cola által forgalmazott Lemon-Do. Az alkoholos itallal a cég szeretne kissé eltávolodni a túltelített szénsavas üdítő-piacról, és nyitni az „alcopop” felé.
A Coca-Cola Japán tavaly kezdte tesztelni a Lemon-Do-t, japánul chuhai-t, az ország délnyugati régiójában. A termék egy előre bekevert koktél, amely ún. shochu likőrt tartalmaz. Októbertől az ital minden japán szupermarketben kapható lesz.
A Lemon-Do a Coca-Cola első alkoholt tartalmazó itala. Jelenleg a szénsavas üdítők 70 százalékát teszik ki a cég globális eladásainak.
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >