Alkoholmentes sört kaptak a felelős autóvezetők
A nyári meleg tömegeket sarkall arra, hogy autóba üljenek és a Balatonig vagy más vízparti helyig meg se álljanak, ezért kiemelten fontos felhívni a figyelmet az ittas járművezetés veszélyeire. Június 25-én a rendőrök a Balaton felé utazók közül 1150 járművezetőt ellenőriztek, akik közül 1145-nél az alkoholteszteres vizsgálat negatív eredménnyel zárult, ezért ők ízesített alkoholmentes itallal folytathatták útjukat a Dreher Sörgyárak és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság közös baleset-megelőzési programjának köszönhetően.
Már szinte hagyomány, hogy a Dreher Sörgyárak és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság karöltve világít rá a felelős alkoholfogyasztás és a szabályos közlekedés fontosságára. A közös megelőzési programot 2000 doboz ízesített 0,0%-os alkoholmentes itallal támogatta az ikonikus sörgyár.
A június 25-én 10 és 18 óra között tartott baleset-megelőzési program elsősorban a turisztikai szempontból frekventált területeket érintette. A veszprémi, a balatonalmádi, a balatonfüredi és a tapolcai rendőrkapitányságok a program során összesen 1150 járművezetőt szondáztattak meg, a felelős autóvezetők pedig Dreher 24 ízesített alkoholmentes italt kaptak ajándékba.
A Dreher Sörgyárak hosszú évek óta elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett – zéró toleranciát hirdetett a fiatalkorúak, a kismamák és az autóvezetők alkoholfogyasztása kapcsán. A 12 éve futó Ésszel-iszom! program keretén belül többször is sikeresen működött együtt a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitánysággal.
„Félig felelősen nem lehet vezetni, a Balatonra sem. A nyár, a jó idő és a pihenés időszakának közeledtével kiemelten fontos az ittas vezetés témájával foglalkozni. Ezzel a közös balesetmegelőzési programmal hívjuk fel ismételten az autóvezetők figyelmét a felelős alkoholfogyasztás és a felelős döntés fontosságára”
– mondta Szabó Ibolya, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >