Alkoholmentes italokat dob piacra a Molson Coors
A Molson Coors az L.A. Libationsszel együttműködésben új alkoholmentes termékcsaládot dob piacra, ami jól jelzi a cég alkoholmentes italok kategóriájába való belépési törekvését.
Az L.A. Libations 2019-es felvásárlása óta alkoholmentesként megjelenő első termék a Kaliforniában bevezetett HUZZAH ízesített szóda hozzáadott probiotikummal, mely 3,5 dl-ben nem egészen 3 gramm cukrot tartalmaz. Háromféle ízben – eper-hibiszkusz, körte, valamint málna-citrom – lesz kapható.
Ezt követi majd a 100%-ban növényi alapú cukor-, kalória- és mesterséges összetevőktől mentes MadVine, majd a fehérjét és tápanyagokat tartalmazó árpaalapú tejhelyettesítő, a Golden Wing. A negyedik termékről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a kognitiv teljesítményt (a koffeines italokra jellemző remegés kiváltása nélkül) fokozó nootropic ital lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >