Alkoholmentes italokat dob piacra a Molson Coors
A Molson Coors az L.A. Libationsszel együttműködésben új alkoholmentes termékcsaládot dob piacra, ami jól jelzi a cég alkoholmentes italok kategóriájába való belépési törekvését.
Az L.A. Libations 2019-es felvásárlása óta alkoholmentesként megjelenő első termék a Kaliforniában bevezetett HUZZAH ízesített szóda hozzáadott probiotikummal, mely 3,5 dl-ben nem egészen 3 gramm cukrot tartalmaz. Háromféle ízben – eper-hibiszkusz, körte, valamint málna-citrom – lesz kapható.
Ezt követi majd a 100%-ban növényi alapú cukor-, kalória- és mesterséges összetevőktől mentes MadVine, majd a fehérjét és tápanyagokat tartalmazó árpaalapú tejhelyettesítő, a Golden Wing. A negyedik termékről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a kognitiv teljesítményt (a koffeines italokra jellemző remegés kiváltása nélkül) fokozó nootropic ital lesz.
Kapcsolódó cikkeink
„Sörön túli” portfóliót tervez a Molson Coors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >400 irodai munkakört szüntet meg a Molson Coors amerikai operációjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többet költenek idén karácsonykor a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a gyerekinfláció?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hungarikumok a magyar identitás sokszínűségét mutatják meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
