Alkoholmentes italokat dob piacra a Molson Coors
A Molson Coors az L.A. Libationsszel együttműködésben új alkoholmentes termékcsaládot dob piacra, ami jól jelzi a cég alkoholmentes italok kategóriájába való belépési törekvését.
Az L.A. Libations 2019-es felvásárlása óta alkoholmentesként megjelenő első termék a Kaliforniában bevezetett HUZZAH ízesített szóda hozzáadott probiotikummal, mely 3,5 dl-ben nem egészen 3 gramm cukrot tartalmaz. Háromféle ízben – eper-hibiszkusz, körte, valamint málna-citrom – lesz kapható.
Ezt követi majd a 100%-ban növényi alapú cukor-, kalória- és mesterséges összetevőktől mentes MadVine, majd a fehérjét és tápanyagokat tartalmazó árpaalapú tejhelyettesítő, a Golden Wing. A negyedik termékről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a kognitiv teljesítményt (a koffeines italokra jellemző remegés kiváltása nélkül) fokozó nootropic ital lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >