Alkoholmentes italokat dob piacra a Molson Coors
A Molson Coors az L.A. Libationsszel együttműködésben új alkoholmentes termékcsaládot dob piacra, ami jól jelzi a cég alkoholmentes italok kategóriájába való belépési törekvését.
Az L.A. Libations 2019-es felvásárlása óta alkoholmentesként megjelenő első termék a Kaliforniában bevezetett HUZZAH ízesített szóda hozzáadott probiotikummal, mely 3,5 dl-ben nem egészen 3 gramm cukrot tartalmaz. Háromféle ízben – eper-hibiszkusz, körte, valamint málna-citrom – lesz kapható.
Ezt követi majd a 100%-ban növényi alapú cukor-, kalória- és mesterséges összetevőktől mentes MadVine, majd a fehérjét és tápanyagokat tartalmazó árpaalapú tejhelyettesítő, a Golden Wing. A negyedik termékről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a kognitiv teljesítményt (a koffeines italokra jellemző remegés kiváltása nélkül) fokozó nootropic ital lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >