Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a Heineken, köztük az Egyesült Királyság első teljesen alkoholmentes ciderével, az Inch’s 0.0-val.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A vállalat a márka szempontjából „komoly előrelépésnek” neveztek a prémium ital bevezetését, amely megfelelő alternatívát kínál a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes termékek piacán.
Az Inch’s alkoholmentes cider fejlesztése két évig tartott, és a Hereford Ciderie szakemberei dolgoztak azon, hogy az alkohol eltávolítása után az ital íze ne váljon vízszerűvé, hanem megmaradjon a jellegzetes cideraroma mélysége és karaktere.
Kapcsolódó cikkeink
Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a…
Tovább olvasom >NAV-ellenőrzések 2025: ki kerül a fókuszba?
A bizalmi vagyonkezelők, az élelmiszeripari vállalkozások transzferárazása és a globális…
Tovább olvasom >Tormaricum zöldségkrémek
Bemutatkozik a Tormaricum új termékcsaládja, melynek első három tagja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >