Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a Heineken, köztük az Egyesült Királyság első teljesen alkoholmentes ciderével, az Inch’s 0.0-val.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A vállalat a márka szempontjából „komoly előrelépésnek” neveztek a prémium ital bevezetését, amely megfelelő alternatívát kínál a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes termékek piacán.
Az Inch’s alkoholmentes cider fejlesztése két évig tartott, és a Hereford Ciderie szakemberei dolgoztak azon, hogy az alkohol eltávolítása után az ital íze ne váljon vízszerűvé, hanem megmaradjon a jellegzetes cideraroma mélysége és karaktere.
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >