Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a Heineken, köztük az Egyesült Királyság első teljesen alkoholmentes ciderével, az Inch’s 0.0-val.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A vállalat a márka szempontjából „komoly előrelépésnek” neveztek a prémium ital bevezetését, amely megfelelő alternatívát kínál a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes termékek piacán.
Az Inch’s alkoholmentes cider fejlesztése két évig tartott, és a Hereford Ciderie szakemberei dolgoztak azon, hogy az alkohol eltávolítása után az ital íze ne váljon vízszerűvé, hanem megmaradjon a jellegzetes cideraroma mélysége és karaktere.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >