Alkalmazkodik az Ikea a változó vásárlói szokásokhoz
Az Ikea 3.16 milliárd dollárt tervez költeni olyan áruházakra, amelyek a városközpontokban épülnek majd.
A svéd bútorlánc az új üzletek mellett számos elosztóközpontot is épít a közeljövőben, hogy könnyebben ki tudja szolgálni az online rendeléseket.
A cél az, hogy a kiskereskedő és termékei még könnyebben elérhetőek legyenek a vásárlók számára.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Június 3-tól indul Magyarország első üzleti reality-je
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) közel négy évtizede segíti tudásmegosztással…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kilencmillió eurós finanszírozáshoz jutott a vegán kutyaeledel-gyártó német Vegdog
A müncheni székhelyű vegán és gluténmentes kutyaeledelt gyártó Vegdog kilencmillió…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Rubint Réka: Engem csak a pihenés fáraszt
Magyarország egyik legismertebb arca, aerobic edző, életmód tanácsadó, háromgyermekes anyuka.…
Tovább olvasom >