Alkalmazkodik az Ikea a változó vásárlói szokásokhoz
Az Ikea 3.16 milliárd dollárt tervez költeni olyan áruházakra, amelyek a városközpontokban épülnek majd.
A svéd bútorlánc az új üzletek mellett számos elosztóközpontot is épít a közeljövőben, hogy könnyebben ki tudja szolgálni az online rendeléseket.
A cél az, hogy a kiskereskedő és termékei még könnyebben elérhetőek legyenek a vásárlók számára.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Erika Intiso az IKEA Csehország–Magyarország–Szlovákia új regionális ügyvezetője és fenntarthatóságért felelős igazgatója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Matcha-láz árnyoldalai: hajhullást is okozhat a népszerű ital
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszerte 50 000+ AI-megoldás létezik, de a hazai cégek alig 7,5%-a használ ilyet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >