Alkalmazkodik az Ikea a változó vásárlói szokásokhoz
Az Ikea 3.16 milliárd dollárt tervez költeni olyan áruházakra, amelyek a városközpontokban épülnek majd.
A svéd bútorlánc az új üzletek mellett számos elosztóközpontot is épít a közeljövőben, hogy könnyebben ki tudja szolgálni az online rendeléseket.
A cél az, hogy a kiskereskedő és termékei még könnyebben elérhetőek legyenek a vásárlók számára.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >Erika Intiso az IKEA Csehország–Magyarország–Szlovákia új regionális ügyvezetője és fenntarthatóságért felelős igazgatója
2025 szeptemberétől Erika Intiso tölti be az IKEA regionális ügyvezetői…
Tovább olvasom >Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >