Alkalmazkodik az Ikea a változó vásárlói szokásokhoz
Az Ikea 3.16 milliárd dollárt tervez költeni olyan áruházakra, amelyek a városközpontokban épülnek majd.
A svéd bútorlánc az új üzletek mellett számos elosztóközpontot is épít a közeljövőben, hogy könnyebben ki tudja szolgálni az online rendeléseket.
A cél az, hogy a kiskereskedő és termékei még könnyebben elérhetőek legyenek a vásárlók számára.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >Világrekordra tör a magyar IKEA: Soroksár lesz a világ legnagyobb fulfillment központja
2026-ra a világ legnagyobb online teljesítési (fulfillment) központjává alakul át…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Semsei Rudolf : Nálam mindig a vendég az első!
A Vakvarjú éttermek, a Dobay cukrászdák és a Budapest Party…
Tovább olvasom >K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >