Alkalmazkodik az Ikea a változó vásárlói szokásokhoz
Az Ikea 3.16 milliárd dollárt tervez költeni olyan áruházakra, amelyek a városközpontokban épülnek majd.
A svéd bútorlánc az új üzletek mellett számos elosztóközpontot is épít a közeljövőben, hogy könnyebben ki tudja szolgálni az online rendeléseket.
A cél az, hogy a kiskereskedő és termékei még könnyebben elérhetőek legyenek a vásárlók számára.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Komoly kritikát kapott az adventi kalendárium
A termekkritikus nevű vlogger legújabb TikTok-videójában alapos kritikával illette az…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az érdeklődők több mint 40%-a nem jogosult Munkáshitelre!
A Bankmonitor kalkulátorát használó Munkáshitel iránt érdeklődők több mint 40%-a…
Tovább olvasom >Szamuráj a pult mögött – A nap videója
Japán mixernek lenni gyakorlat (és fegyver) kérdése. A videóért katt…
Tovább olvasom >