Alimentaria Lisszabonban
Az európai piac és a portugál nyelvű országok közti üzleti kapcsolatok stratégiai találkozóhelyévé nőtte ki magát a lisszaboni Alimentaria – International Food Show. A májusi rendezvényen 50 kereskedelmi cég beszerzője érdeklődött Brazíliából, Angolából, Mozambikból és a Zöld-foki Köztársaságból.
Összesen 2000 élelmiszer-ipari márkaterméket állított ki az 1000-nél több kiállító. Egyharmaduk külföldről érkezett, és 40 országot képviselt. A legnagyobb területen török, algériai, lengyel és belga cégek állítottak ki. A szervezők 34 ezer szakmai látogatót regisztráltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >