Alig költöttek a januári akciós termékekre a magyarok
A Medián felmérése szerint a többség nem vásárolt semmit az év eleji árleszállítások és kiárusítások alkalmával.A vizsgálatban megkérdezettek
háromnegyede mondta, hogy a nagy akciók ellenére
nem vásárolt. A fennmaradó 24 százaléknyi
vásárló jó része (a teljes
népesség 10 százaléka) amúgy is
így tett volna, a népesség 14 százaléka
viszont kimondottan az év eleji árcsökkentésekre
tartogatta a pénzét, és korábban ezért
fogta vissza a vásárlásait. Az akciók
miatt vásároló 14 százaléknyi
ember majdnem fele (6 százalék) legalább kétféle
árut is vett az leárazások során. Azok
közül egyébként, akik vásároltak
az árleszállítások idején, szinte
mindenki ruházati termékeket vett: ruhaneműt (70
százalék), cipőt (48 százalék) vagy
ruházati kiegészítőt (13 százalék).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >