Alig költöttek a januári akciós termékekre a magyarok
A Medián felmérése szerint a többség nem vásárolt semmit az év eleji árleszállítások és kiárusítások alkalmával.A vizsgálatban megkérdezettek
háromnegyede mondta, hogy a nagy akciók ellenére
nem vásárolt. A fennmaradó 24 százaléknyi
vásárló jó része (a teljes
népesség 10 százaléka) amúgy is
így tett volna, a népesség 14 százaléka
viszont kimondottan az év eleji árcsökkentésekre
tartogatta a pénzét, és korábban ezért
fogta vissza a vásárlásait. Az akciók
miatt vásároló 14 százaléknyi
ember majdnem fele (6 százalék) legalább kétféle
árut is vett az leárazások során. Azok
közül egyébként, akik vásároltak
az árleszállítások idején, szinte
mindenki ruházati termékeket vett: ruhaneműt (70
százalék), cipőt (48 százalék) vagy
ruházati kiegészítőt (13 százalék).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >