Alig költöttek a januári akciós termékekre a magyarok
A Medián felmérése szerint a többség nem vásárolt semmit az év eleji árleszállítások és kiárusítások alkalmával.A vizsgálatban megkérdezettek
háromnegyede mondta, hogy a nagy akciók ellenére
nem vásárolt. A fennmaradó 24 százaléknyi
vásárló jó része (a teljes
népesség 10 százaléka) amúgy is
így tett volna, a népesség 14 százaléka
viszont kimondottan az év eleji árcsökkentésekre
tartogatta a pénzét, és korábban ezért
fogta vissza a vásárlásait. Az akciók
miatt vásároló 14 százaléknyi
ember majdnem fele (6 százalék) legalább kétféle
árut is vett az leárazások során. Azok
közül egyébként, akik vásároltak
az árleszállítások idején, szinte
mindenki ruházati termékeket vett: ruhaneműt (70
százalék), cipőt (48 százalék) vagy
ruházati kiegészítőt (13 százalék).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >