Alibaba az Amazon ellen
Az Alibaba Csoport mintegy 80 millió dolláros beruházást tervez, melynek elsődleges célja továbbfejleszteni azt az okostelefon-applikációt, mellyel élelmiszereket lehet rendelni. Az internetes megacég vezérigazgatója elmondta, hogy a telefonon megrendelt élelmiszerek 50 dollár felett három napon belül el fognak érni a megrendelőhöz, és szállítási költséget sem számolnak fel.
Az Alibaba egyértelmű célja ezzel a beruházással, hogy versenyre keljen az Amazonnal az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >