Alibaba az Amazon ellen
Az Alibaba Csoport mintegy 80 millió dolláros beruházást tervez, melynek elsődleges célja továbbfejleszteni azt az okostelefon-applikációt, mellyel élelmiszereket lehet rendelni. Az internetes megacég vezérigazgatója elmondta, hogy a telefonon megrendelt élelmiszerek 50 dollár felett három napon belül el fognak érni a megrendelőhöz, és szállítási költséget sem számolnak fel.
Az Alibaba egyértelmű célja ezzel a beruházással, hogy versenyre keljen az Amazonnal az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >