Alibaba az Amazon ellen
Az Alibaba Csoport mintegy 80 millió dolláros beruházást tervez, melynek elsődleges célja továbbfejleszteni azt az okostelefon-applikációt, mellyel élelmiszereket lehet rendelni. Az internetes megacég vezérigazgatója elmondta, hogy a telefonon megrendelt élelmiszerek 50 dollár felett három napon belül el fognak érni a megrendelőhöz, és szállítási költséget sem számolnak fel.
Az Alibaba egyértelmű célja ezzel a beruházással, hogy versenyre keljen az Amazonnal az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >