Alibaba az Amazon ellen
Az Alibaba Csoport mintegy 80 millió dolláros beruházást tervez, melynek elsődleges célja továbbfejleszteni azt az okostelefon-applikációt, mellyel élelmiszereket lehet rendelni. Az internetes megacég vezérigazgatója elmondta, hogy a telefonon megrendelt élelmiszerek 50 dollár felett három napon belül el fognak érni a megrendelőhöz, és szállítási költséget sem számolnak fel.
Az Alibaba egyértelmű célja ezzel a beruházással, hogy versenyre keljen az Amazonnal az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >