Alföldi csúcsok
„Az Alföldi Tej Kft. 2014-ben, 10 éves születésnapja alkalmából évtizedes csúcsokat ért el a magyar fogyasztói piacon. Több mint 35 milliárd forintos forgalmával az ország legnagyobb belföldi forgalmú tejipari cégévé nőtte ki magát. Termékeink különlegessége két alapvető tényben rejlik, az egyik – mely a legfontosabb –, hogy kizárólag saját tulajdonosaink által megtermelt tejet dolgozunk fel, ez 2014-re elérte az évi 230 millió litert, s ebből közel 30 millió terméket gyártottunk és értékesítettünk. A másik igen fontos tényező a saját alapanyag-feldolgozás mellett, hogy 2014-re olyan erős márkákat építettünk fel, melyek a fogyasztói felmérések alapján igen közkedveltté váltak munkánknak köszönhetően. Az Alföldi, a Magyar Tej és a Riska márkáink valamelyike országos lefedettséggel megtalálható a kereskedelmi láncok üzleteiben!
Nagyon nagy hangsúlyt fektettünk a termékeink minőségére éveken keresztül, mellyel a fogyasztóink állandó és visszatérő vásárlóivá váltak termékeinknek.
Kiemelt fontosságú számunkra az innovatív csomagolás, mellyel a fogyasztók érzelmi világát célozzuk meg tudatosan.
2014-ben több díjat is megnyertünk, melyet nagyon köszönünk vásárlóinknak, hiszen nélkülük ez elképzelhetetlen lett volna!
Superbrands és Superbrands Business, valamint Magyar Brands díjat kaptunk márkáinkra, melyek nagyon nagy büszkeséggel töltenek el bennünket. Az egyik legsikeresebb márkánk a Magyar Tej márka, ebben a családban egyre több almárkát vezetünk be a piacra, specifikusan egy-egy kereskedelmi láncban. A Mesés termékekkel a CBA üzletekben jelentünk meg, az Anni Panni termékekkel a Coop üzletekben, és az idén tervezzük a Kalocsai mintás termékek teljes választékát bevezetni a magyar nagykereskedők egy kiemelt csoportja részére.
Mottónk, mely évek óta végigkísér bennünket – „Magyar tejből, magyar fogyasztóknak – hazai tejből, hazai fogyasztóknak” – kiemelt szerepet tölt be az Alföldi Tej Kft. életében, mindennemű politikai elkötelezettség nélkül!
A Riska termékcsaládot 2013-ban kezdtük el bevezetni a piacra, és mára már elmondhatjuk, hogy az egyik legsikeresebb döntésünk volt, hiszen a dinamikusan fejlődő forgalom és márkaismertség mellett szinte kizárólagosan addicionális értékesítést eredményezett.
A jövő számunkra továbbra is a fogyasztóink kezében van, így minden igyekezetünkkel azon leszünk, hogy élményekkel, érzelmekkel gazdagítsuk tejtermékeink különleges világát.”(x)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >