Alföldi csúcsok
„Az Alföldi Tej Kft. 2014-ben, 10 éves születésnapja alkalmából évtizedes csúcsokat ért el a magyar fogyasztói piacon. Több mint 35 milliárd forintos forgalmával az ország legnagyobb belföldi forgalmú tejipari cégévé nőtte ki magát. Termékeink különlegessége két alapvető tényben rejlik, az egyik – mely a legfontosabb –, hogy kizárólag saját tulajdonosaink által megtermelt tejet dolgozunk fel, ez 2014-re elérte az évi 230 millió litert, s ebből közel 30 millió terméket gyártottunk és értékesítettünk. A másik igen fontos tényező a saját alapanyag-feldolgozás mellett, hogy 2014-re olyan erős márkákat építettünk fel, melyek a fogyasztói felmérések alapján igen közkedveltté váltak munkánknak köszönhetően. Az Alföldi, a Magyar Tej és a Riska márkáink valamelyike országos lefedettséggel megtalálható a kereskedelmi láncok üzleteiben!
Nagyon nagy hangsúlyt fektettünk a termékeink minőségére éveken keresztül, mellyel a fogyasztóink állandó és visszatérő vásárlóivá váltak termékeinknek.
Kiemelt fontosságú számunkra az innovatív csomagolás, mellyel a fogyasztók érzelmi világát célozzuk meg tudatosan.
2014-ben több díjat is megnyertünk, melyet nagyon köszönünk vásárlóinknak, hiszen nélkülük ez elképzelhetetlen lett volna!
Superbrands és Superbrands Business, valamint Magyar Brands díjat kaptunk márkáinkra, melyek nagyon nagy büszkeséggel töltenek el bennünket. Az egyik legsikeresebb márkánk a Magyar Tej márka, ebben a családban egyre több almárkát vezetünk be a piacra, specifikusan egy-egy kereskedelmi láncban. A Mesés termékekkel a CBA üzletekben jelentünk meg, az Anni Panni termékekkel a Coop üzletekben, és az idén tervezzük a Kalocsai mintás termékek teljes választékát bevezetni a magyar nagykereskedők egy kiemelt csoportja részére.
Mottónk, mely évek óta végigkísér bennünket – „Magyar tejből, magyar fogyasztóknak – hazai tejből, hazai fogyasztóknak” – kiemelt szerepet tölt be az Alföldi Tej Kft. életében, mindennemű politikai elkötelezettség nélkül!
A Riska termékcsaládot 2013-ban kezdtük el bevezetni a piacra, és mára már elmondhatjuk, hogy az egyik legsikeresebb döntésünk volt, hiszen a dinamikusan fejlődő forgalom és márkaismertség mellett szinte kizárólagosan addicionális értékesítést eredményezett.
A jövő számunkra továbbra is a fogyasztóink kezében van, így minden igyekezetünkkel azon leszünk, hogy élményekkel, érzelmekkel gazdagítsuk tejtermékeink különleges világát.”(x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >