Aldiploma: a borkedvelők kurzusa
Ingyenes borkurzust indít az Aldi, ami segít a borokat jobban megismertetni a vásárlókkal.
A programot egy felmérés előzte meg, amely során kiderült, hogy a brit vásárlók legalább kétharmadának fogalma sincs arról, mi alapján válasszanak bort.
A kurzus megtanítja a fogyasztókat arra, hogyan érdemes a leginkább bort kóstolni, megismerteti őket a fehér- és vörösborokkal, és megmutatja azt is, hogyan lehet a kedvenceket régió alapján kiválasztani.
Az Aldiploma ingyenesen letölthető az Aldi.co.uk/Aldiploma oldalról.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >