Aldiploma: a borkedvelők kurzusa
Ingyenes borkurzust indít az Aldi, ami segít a borokat jobban megismertetni a vásárlókkal.
A programot egy felmérés előzte meg, amely során kiderült, hogy a brit vásárlók legalább kétharmadának fogalma sincs arról, mi alapján válasszanak bort.
A kurzus megtanítja a fogyasztókat arra, hogyan érdemes a leginkább bort kóstolni, megismerteti őket a fehér- és vörösborokkal, és megmutatja azt is, hogyan lehet a kedvenceket régió alapján kiválasztani.
Az Aldiploma ingyenesen letölthető az Aldi.co.uk/Aldiploma oldalról.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >