Aldiploma: a borkedvelők kurzusa
Ingyenes borkurzust indít az Aldi, ami segít a borokat jobban megismertetni a vásárlókkal.
A programot egy felmérés előzte meg, amely során kiderült, hogy a brit vásárlók legalább kétharmadának fogalma sincs arról, mi alapján válasszanak bort.
A kurzus megtanítja a fogyasztókat arra, hogyan érdemes a leginkább bort kóstolni, megismerteti őket a fehér- és vörösborokkal, és megmutatja azt is, hogyan lehet a kedvenceket régió alapján kiválasztani.
Az Aldiploma ingyenesen letölthető az Aldi.co.uk/Aldiploma oldalról.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >