Aldiploma: a borkedvelők kurzusa
Ingyenes borkurzust indít az Aldi, ami segít a borokat jobban megismertetni a vásárlókkal.
A programot egy felmérés előzte meg, amely során kiderült, hogy a brit vásárlók legalább kétharmadának fogalma sincs arról, mi alapján válasszanak bort.
A kurzus megtanítja a fogyasztókat arra, hogyan érdemes a leginkább bort kóstolni, megismerteti őket a fehér- és vörösborokkal, és megmutatja azt is, hogyan lehet a kedvenceket régió alapján kiválasztani.
Az Aldiploma ingyenesen letölthető az Aldi.co.uk/Aldiploma oldalról.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >