ALDI UTAZÁS: népszerűek az osztrák síterepek és a mediterrán hajóutak
Másodjára vesz részt az ALDI UTAZÁS Magyarország első számú turisztikai vásárán, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban 2019. február 21 – 24. között megrendezésre kerülő „Utazás 2019” kiállításon.
Az ALDI Magyarország 2017 szeptemberében indította el ALDI UTAZÁS márkanév alatt új szolgáltatását, amely révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás az ALDI Dél több országában is működik már, Ausztriában az ALDI Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást. Az ALDI UTAZÁS Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálja a magyar piacon.
A 2018/19-es síszezon három legkedveltebb régiója az eddigi foglalások alapján Semmering (Alsó Ausztria), Bad Hofgastein (Salzburg), és Heiligenblut (Karintia). A 2019-es nyári előfoglalások esetében az ALDI UTAZÁS azt tapasztalja, hogy egyre többen foglalnak belföldi utakat is, másrészt nő a hajóutak értékesítése is, a magyar utazók elsősorban a mediterrán hajós körutakat választják.
Exkluzív akciókkal és programokkal várja az ALDI UTAZÁS az „Utazás 2019” kiállításra látogatókat. Az érdeklődők között nyereményjáték keretében három szerencsés ausztriai utat nyerhet félpanziós ellátással, illetve ALDI UTAZÁS utalványok is gazdára találnak a négynapos rendezvényen. Az ALDI UTAZÁS azokra is gondol, akik nem tudnak részt venni a rendezvényen, hiszen országos akciót hirdet február 21-től március 31-ig: aki pihenését náluk foglalja, visszanyerheti foglalása árát.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >