ALDI UTAZÁS: népszerűek az osztrák síterepek és a mediterrán hajóutak
Másodjára vesz részt az ALDI UTAZÁS Magyarország első számú turisztikai vásárán, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban 2019. február 21 – 24. között megrendezésre kerülő „Utazás 2019” kiállításon.
Az ALDI Magyarország 2017 szeptemberében indította el ALDI UTAZÁS márkanév alatt új szolgáltatását, amely révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás az ALDI Dél több országában is működik már, Ausztriában az ALDI Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást. Az ALDI UTAZÁS Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálja a magyar piacon.
A 2018/19-es síszezon három legkedveltebb régiója az eddigi foglalások alapján Semmering (Alsó Ausztria), Bad Hofgastein (Salzburg), és Heiligenblut (Karintia). A 2019-es nyári előfoglalások esetében az ALDI UTAZÁS azt tapasztalja, hogy egyre többen foglalnak belföldi utakat is, másrészt nő a hajóutak értékesítése is, a magyar utazók elsősorban a mediterrán hajós körutakat választják.
Exkluzív akciókkal és programokkal várja az ALDI UTAZÁS az „Utazás 2019” kiállításra látogatókat. Az érdeklődők között nyereményjáték keretében három szerencsés ausztriai utat nyerhet félpanziós ellátással, illetve ALDI UTAZÁS utalványok is gazdára találnak a négynapos rendezvényen. Az ALDI UTAZÁS azokra is gondol, akik nem tudnak részt venni a rendezvényen, hiszen országos akciót hirdet február 21-től március 31-ig: aki pihenését náluk foglalja, visszanyerheti foglalása árát.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >UNESCO-busz néven indult szászföldi látnivalókat összekötő turistajárat Erdélyben
UNESCO-busz néven indított szászföldi látnivalókat érintő turistajáratot Erdélyben egy turisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >