Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket üzlet eladásáról, amelyek nem szerepelnek az átalakítási tervében. A vevői konzorciumot a C&S Wholesale Grocers, a Southeastern Grocers vezetősége és magánbefektetők alkotják.
Az eladás célja, hogy az Aldi a délkeleti üzletátépítéseket és az országos terjeszkedést támogató hatékonyabb portfóliót alakíthasson ki – írja az ESM. A diszkontlánc 2025-ben rekordszámú, több mint 225 új üzletet tervez nyitni, részben organikus növekedés révén, részben pedig Winn-Dixie és Harveys üzletek Aldi-formátumra történő átalakításával.
Aldi 2027-ig mintegy 220 Southeastern Grocers üzletet alakít át. Jason Hart, az Aldi US vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat amellett, hogy saját növekedését támogatja, továbbra is elkötelezett a hálózat felvásárlásakor bejelentett fenntartása mellett.
Az első átalakított üzletek már megnyíltak, és 2025 végéig összesen 100 átépített bolt nyílik meg az Aldi márkanév alatt. A délkeleti régió mellett az Aldi észak-keleten, a Középnyugaton, Dél-Kaliforniában és Arizonában is bővül, és új piacokra, így például Las Vegasba is belép.
Hart szerint az egyre több vásárlót vonzó Aldi célja, hogy az Egyesült Államok fogyasztói számára az első számú élelmiszer-kereskedelmi célállomássá váljon.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fontos intézkedés a madárinfluenza-járvány felszámolásának támogatására
Kiemelten kezeli az Agrárminisztérium a madárinfluenza-járványok kialakulásának megelőzését, különös tekintettel…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >