A diszkont áruházláncok közül az ALDI Magyarország nyert elsőként felvételt az ENSZ fenntarthatósági hálózatának tagjai közé
A magyarországi diszkont élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok közül az ALDI Magyarország csatlakozott elsőként az ENSZ Global Compact (UNGC) kezdeményezéséhez. A világ legnagyobb fenntartható és felelős vállalatirányítási programját az Egyesült Nemzetek Szervezete alapította és működteti. A magyar élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok szegmensében az ALDI elsőként kötelezte el magát a vállalati stratégia szintjén a fenntarthatóság tíz egyetemes alapelve iránt az emberi jogok, a munkajog, a környezetvédelem és a korrupció elleni harc területén, és vállalta az alapelvek érvényesítését napi működésében.
Az ALDI DÉL, amelyhez az ALDI Magyarország is tartozik, 2016-ban adta ki első fenntarthatósági jelentését, amellyel átlátható és nyílt párbeszédet indított el átfogó fenntarthatósági tevékenységéről. A diszkont áruházlánc számos intézkedést és projektet hajt végre a környezetvédelem és az állatok jólléte terén, és felelős kapcsolatot ápol munkavállalóival, vásárlóival, üzleti partnereivel és a társadalommal. Az ALDI DÉL részt vesz például az „Initiative Tierwohl” német állatjólléti kezdeményezésben, támogatja a biztonságos gyártótevékenységről szóló bangladesi tűz- és épületbiztonsági megállapodást (Accord on Fire and Building Safety) és a ruhagyártásban használt mérgező vegyi anyagok kiiktatását célzó Greenpeace Detox Projektet.
Az UNGC egy önkéntes kezdeményezés, amelyhez mérettől és iparágtól függetlenül, bármely vállalat csatlakozhat, amely hajlandó elköteleződni a fenntartható üzleti működés és az általános társadalmi felelősségvállalás mellett. Az UNGC tíz alapelvének való megfelelést rendszeresen ellenőrzik. A kezdeményezés résztvevőinek éves jelentéseket kell készíteniük. A tagság elnyerésével az ALDI DÉL 170 ország több mint 12 ezer vállalatához és szervezetéhez csatlakozott az UNCG hálózatában.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >