Aldi DX: Digitalizációs újítások az Aldi Süd-től
Az Aldi Süd új IT- és digitalizációs ernyőmárkát létesített: az Aldi DX a jövő digitalizációs projektjeinek és kezdeményezéseinek irányításáért felel majd.
Az Aldi DX név a „Digital Experience” (digitális élmény) rövidítése, létrejöttének célja pedig, hogy „maximális digitális hozzáadott értéket nyújtson az alkalmazottaknak, a vállalatnak és a vásárlóknak” világszerte több mint 7300 üzletben.
Az Aldi DX a vállalat „legjobb minőség a legalacsonyabb áron” mottóra alapozva fejleszt innovatív digitális termékeket mind a 11 piacon, amelyen az Aldi Süd jelen van. Az új divízió célja, hogy agilis munkamódszerek, hatékony folyamatok, valamint elkötelezett munkatársak segítségével formálja át a diszkontkereskedelmi szektort.
Az Aldi DX vezetését Wolfgang Frisch veszi át, Swen Gallinától, aki 2025 januárjától az Aldi Süd németországi operációjának vezérigazgatójaként folytatja pályafutását.
Az Aldi DX intenzív toborzási kampányt is indított, melyben olyan támogató és inspiráló munkakörnyezetet ígér munkatársainak, amely ösztönzi az együttműködést és az innovációt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >