Aldi DX: Digitalizációs újítások az Aldi Süd-től

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 29. 09:36

Az Aldi Süd új IT- és digitalizációs ernyőmárkát létesített: az Aldi DX a jövő digitalizációs projektjeinek és kezdeményezéseinek irányításáért felel majd.

Az Aldi DX név a „Digital Experience” (digitális élmény) rövidítése, létrejöttének célja pedig, hogy „maximális digitális hozzáadott értéket nyújtson az alkalmazottaknak, a vállalatnak és a vásárlóknak” világszerte több mint 7300 üzletben.

Az Aldi DX a vállalat „legjobb minőség a legalacsonyabb áron” mottóra alapozva fejleszt innovatív digitális termékeket mind a 11 piacon, amelyen az Aldi Süd jelen van. Az új divízió célja, hogy agilis munkamódszerek, hatékony folyamatok, valamint elkötelezett munkatársak segítségével formálja át a diszkontkereskedelmi szektort.

Az Aldi DX vezetését Wolfgang Frisch veszi át, Swen Gallinától, aki 2025 januárjától az Aldi Süd németországi operációjának vezérigazgatójaként folytatja pályafutását.

Az Aldi DX intenzív toborzási kampányt is indított, melyben olyan támogató és inspiráló munkakörnyezetet ígér munkatársainak, amely ösztönzi az együttműködést és az innovációt.

ESM

Kapcsolódó cikkeink