Aldi a kapuk előtt
Mint arról már korábban hírt adtunk a német Aldi már toborozza jövőbeni munkatársait és további üzlethelységeket is keres. Még nem egyértelmű, hogy az Ausztriában használatos Hofer vagy a német Aldi márkanévvel futnak-e majd az áruházak.
A cég 2005-ben Biatorbágy mellett már elkezdte építeni
logisztikai központját, piaci információk szerint rövid időn belül 1,3 milliárd eurós
beruházással 400 boltot kívánnak megnyitni. Az Aldi már több
üzlethelységet megvásárolt, de még számos helyen nincs érdekeltségük. Figyelmük
leginkább a 15 ezer lakosú településeken elhelyezkedő, 10 ezer négyzetméter
feletti, beépített vagy beépítetlen telkekre irányul.
Az üzletlánc az Aldi Nord és az Aldi Süd cégek révén
terjeszkedik a világ számos országában. Eddig több mint ötezer boltot
nyitottak, ezzel a világ egyik legnagyobb diszkontláncává fejlődtek. Észak- és
Kelet-Németországban az Aldi Nord vállalatcsoport, a többi országban az Aldi
Süd csoport terjeszkedik. Nagy-Britanniában és Írországban például az üzletek
száma meghaladja a háromszázat, s több mint hétszáz üzlettel vannak jelen 26
amerikai tagállamban a keleti parttól Kansasig. Hofer név alatt Ausztriában
több mint 370 üzletük működik.
Az Aldi élelmiszerlánc alapítói, Karl és Theo Albrecht az
idén is a leggazdagabbak Németországban: a fivérek a Manager magazin becslései
szerint 16 milliárd eurós vagyonnal rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >