Aldi a fenntartható kávétermesztés mellett
Az Aldi Germany nyilvánosságra hozta azon irányelveit, mellyel támogatni szeretné a kávétermelő országok társadalmi, környezeti és gazdasági fejlődését. Illetve célul tűzte ki, hogy növelni fogja saját márkás termékei között a hitelesített kávétermékek arányát. A német kormány tervei szerint a belföldi piacon 2020-ra a hitelesített pörkölt kávé és kávébab aránya el fogja érni az 50%-ot.
Az Aldi azért tarja fontosnak, hogy kiálljon ezen ügy mellett, mert Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában mintegy 25 millió kis gazdaságnak, azaz közel 100 millió embernek biztosít megélhetést a kávétermelés.
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >