Aldi a fenntartható kávétermesztés mellett
Az Aldi Germany nyilvánosságra hozta azon irányelveit, mellyel támogatni szeretné a kávétermelő országok társadalmi, környezeti és gazdasági fejlődését. Illetve célul tűzte ki, hogy növelni fogja saját márkás termékei között a hitelesített kávétermékek arányát. A német kormány tervei szerint a belföldi piacon 2020-ra a hitelesített pörkölt kávé és kávébab aránya el fogja érni az 50%-ot.
Az Aldi azért tarja fontosnak, hogy kiálljon ezen ügy mellett, mert Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában mintegy 25 millió kis gazdaságnak, azaz közel 100 millió embernek biztosít megélhetést a kávétermelés.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >Az Aldinál nőnek a reálbérek az idén
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-nél 8 százalékkal emelik a béreket…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >