Aldi a fenntartható kávétermesztés mellett
Az Aldi Germany nyilvánosságra hozta azon irányelveit, mellyel támogatni szeretné a kávétermelő országok társadalmi, környezeti és gazdasági fejlődését. Illetve célul tűzte ki, hogy növelni fogja saját márkás termékei között a hitelesített kávétermékek arányát. A német kormány tervei szerint a belföldi piacon 2020-ra a hitelesített pörkölt kávé és kávébab aránya el fogja érni az 50%-ot.
Az Aldi azért tarja fontosnak, hogy kiálljon ezen ügy mellett, mert Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában mintegy 25 millió kis gazdaságnak, azaz közel 100 millió embernek biztosít megélhetést a kávétermelés.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >