Aldi: a cég sajátmárkás termékei minden országban egyforma minőségűek
Semmilyen különbség nincs az Aldi több országban is forgalmazott sajátmárkás termékeinek minősége között, az üzletlánc által is árult, más nemzetközi márkák gyártói viszont maguk felelnek a minőségért – hangsúlyozta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a társaság biatorbágyi központjában rendezett pénteki sajtóbeszélgetésen.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) múlt héten újra nyilvánosságot kapott, 2014. év végi vizsgálatáról szóló sajtóhírekre reagálva az ügyvezető igazgató közölte: teljesen megegyezik azoknak a sajátmárkás termékeknek a receptúrája, összetevői és minősége, amelyeket az Aldi több országban is értékesít, és amelyek több országra szóló csoportos beszerzésből származnak.
Az Aldi több mint 1600 állandó terméket forgalmaz Magyarországon, ezek 80 százaléka sajátmárkás. A sajátmárkás termékek körülbelül a fele érkezik központi beszerzésből, tehát ezek teljesen összehasonlíthatók – ismertette.
Magyarországi beszállítóktól szerzik be, és döntően itt árulják a sajátmárkás áruk másik felét, elsősorban a tejtermékeket, húsokat, pékárut, zöldséget és gyümölcsöt.
Bernhard Haider hozzátette: a társaság olyan minőségbiztosítási rendszert fejlesztett ki, amelyben minden terméket többszörösen is vizsgálnak. Az élelmiszereknél és a többi terméknél is olyan minőségi normákat határoztak meg, amelyek esetenként jóval szigorúbbak a törvényi követelményeknél.
Az MTI kérdésére válaszolva elmondta: az Aldi 20 százalékos arányban más, nemzetközi gyártók ismert termékeit is forgalmazza Magyarországon. Szúrópróbaszerűen ezeket is ellenőrzik, de a megfelelő minőséget a gyártónak kell garantálnia.
Az Aldi 2008 óta van jelen Magyarországon, jelenleg 119 áruházat üzemeltet és 2300 dolgozót foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >