Aldi: a cég sajátmárkás termékei minden országban egyforma minőségűek
Semmilyen különbség nincs az Aldi több országban is forgalmazott sajátmárkás termékeinek minősége között, az üzletlánc által is árult, más nemzetközi márkák gyártói viszont maguk felelnek a minőségért – hangsúlyozta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a társaság biatorbágyi központjában rendezett pénteki sajtóbeszélgetésen.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) múlt héten újra nyilvánosságot kapott, 2014. év végi vizsgálatáról szóló sajtóhírekre reagálva az ügyvezető igazgató közölte: teljesen megegyezik azoknak a sajátmárkás termékeknek a receptúrája, összetevői és minősége, amelyeket az Aldi több országban is értékesít, és amelyek több országra szóló csoportos beszerzésből származnak.
Az Aldi több mint 1600 állandó terméket forgalmaz Magyarországon, ezek 80 százaléka sajátmárkás. A sajátmárkás termékek körülbelül a fele érkezik központi beszerzésből, tehát ezek teljesen összehasonlíthatók – ismertette.
Magyarországi beszállítóktól szerzik be, és döntően itt árulják a sajátmárkás áruk másik felét, elsősorban a tejtermékeket, húsokat, pékárut, zöldséget és gyümölcsöt.
Bernhard Haider hozzátette: a társaság olyan minőségbiztosítási rendszert fejlesztett ki, amelyben minden terméket többszörösen is vizsgálnak. Az élelmiszereknél és a többi terméknél is olyan minőségi normákat határoztak meg, amelyek esetenként jóval szigorúbbak a törvényi követelményeknél.
Az MTI kérdésére válaszolva elmondta: az Aldi 20 százalékos arányban más, nemzetközi gyártók ismert termékeit is forgalmazza Magyarországon. Szúrópróbaszerűen ezeket is ellenőrzik, de a megfelelő minőséget a gyártónak kell garantálnia.
Az Aldi 2008 óta van jelen Magyarországon, jelenleg 119 áruházat üzemeltet és 2300 dolgozót foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >