ALDI – 5 éve Magyarországon
Az eddig is egyedi kommunikációt folytató ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013-ban ismét újszerű elemekkel bővítette magyarországi marketingkommunikációs aktivitásait. Ebben az évben az a három ALDI Háziasszony képviseli az áruházláncot, akiket tavaly 1500 jelentkezőből választottak ki online szavazással, ezzel párhuzamosan az ALDI ez év májusától megújult arculattal, új szlogennel és kommunikációs elemekkel is erősíti jelenlétét Magyarországon, amelyekkel az úgynevezett ALDI „smart shopper”, vagyis tudatos vásárlói előnyöket kívánja megismertetni és népszerűsíteni.
Jobban. Okosabban.
Az áruházlánc új szlogenje, a „Jobban. Okosabban.” összefoglalja az ALDI tudatos vásárlást segítő elveit és az áruházlánc által kínált előnyöket: a gyors pénztárakat, az előválogatott, magas minőségű termékeket, az egyedülálló pénzvisszafizetési garanciát. Az új szlogen bevezetésével az ALDI további célja, hogy megkülönböztesse magát a hazai piacon több versenytárs által használt és mára már egysíkúvá váló „olcsóság” kommunikációjától. Az új szlogen mellett az arculatfrissítés részeként megújult többek között az áruházlánc kamionflottáján a pótkocsiponyva, valamint az ALDI akciós újság dizájnja is.
„A Magyarországon idén 5. születésnapját ünneplő ALDI a bevásárlás minden lépésénél a vásárlókat segíti, és ezeket az úgynevezett ALDI előnyöket közvetíti az ALDI Háziasszonyain keresztül is. Cél, hogy mind a visszatérő, mind az új vevők egyaránt tökéletesen elégedetten, az ALDI által nyújtott előnyök magabiztos ismeretében, tudatosan válasszák az ALDI-t újra és újra” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. „A tudatos ALDI-vásárló mindig részesül az áruházlánc által biztosított, kiemelkedő szolgáltatásainkból: folyamatosan bevizsgált, tesztelt és előválogatott, minőségi termékeink magas ár-érték aránnyal bírnak, így bátran vállaljuk a pénzvisszafizetési garanciát még az élelmiszerekre is. A bevásárlás folyamata gyors és hatékony, köszönhetően az optimális termékelhelyezésnek a tiszta és rendezett üzletekben, a segítőkész és udvarias kiszolgálásnak, valamint a kiváló infrastruktúrának, melynek természetesen az ingyenes parkolás is része. Ezeket az előnyöket az ALDI új „Jobban. Okosabban.” szlogenje közérthetően és tömören foglalja össze, amelyet a felfrissített, letisztult dizájn, a megújult vizuális elemek, valamint a három különböző személyiség-, illetve vásárlótípust megtestesítő ALDI Háziasszony tökéletesen egészít ki” – tette hozzá Székács Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >