Alapelveket fektetett le az NRF az MI kiskereskedelmi alkalmazására vonatkozóan
Mivel a kiskereskedők egyre több MI-eszközt alkalmaznak, az amerikai kiskereskedelmi szövetség, a National Retail Federation (NRF) digitális kockázati és innovációs központja alapelveket fogalmazott meg és tett közzé „A mesterséges intelligencia kiskereskedelmi ágazatban történő alkalmazásának elvei” címmel.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Az elvek négy téma – irányítás és kockázatkezelés, vásárlók elkötelezése és bizalom, a munkavállalói körhöz kapcsolódó alkalmazás, valamint az üzleti partnerek elszámoltathatósága – köré csoportosulnak a szervezet közleménye szerint.
Az NRF Center for Digital Risk & Innovation ígérete szerint a következő hónapokban további jelentéseket és útmutatókat fog készíteni és kiadni a kiskereskedelmi ágazat számára.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >