Alacsonyabb cukortartalom a Müller-joghurtokban
Újra piacra dobja a Müller két joghurtmárkáját az Egyesült Királyságban. A termékek kevesebb cukrot tartalmaznak, mint korábban.
A Müller Corner új recepttel kerül a polcokra júniustól, annak a tavaly felfedezett joghurtkultúrának köszönhetően, amely 9 százalékkal kevesebb cukrot és több fehérjét tartalmaz, és sokkal krémesebb az állaga, mint elődjének.
Az új Müllerlight továbbra is zsírmentes marad, és egyáltalán nem tartalmaz cukrot.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: citromos frissítő italt hívtak vissza a forgalomból
Citromos frissítő italt hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria…
Tovább olvasom >Globális cukorpiaci válság fenyeget: aszály, áradások és exportkorlátozások sújtják a piacot
A világ cukorpiaca jelenleg komoly kihívásokkal néz szembe, mivel Brazíliában,…
Tovább olvasom >Nébih: vagdalthúst hívott vissza a Müller
Vadász vagdalthúst hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >