Alacsonyabb cukortartalom a Müller-joghurtokban
Újra piacra dobja a Müller két joghurtmárkáját az Egyesült Királyságban. A termékek kevesebb cukrot tartalmaznak, mint korábban.
A Müller Corner új recepttel kerül a polcokra júniustól, annak a tavaly felfedezett joghurtkultúrának köszönhetően, amely 9 százalékkal kevesebb cukrot és több fehérjét tartalmaz, és sokkal krémesebb az állaga, mint elődjének.
Az új Müllerlight továbbra is zsírmentes marad, és egyáltalán nem tartalmaz cukrot.
Kapcsolódó cikkeink
Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >