Alacsonyabb cukortartalom a Müller-joghurtokban
Újra piacra dobja a Müller két joghurtmárkáját az Egyesült Királyságban. A termékek kevesebb cukrot tartalmaznak, mint korábban.
A Müller Corner új recepttel kerül a polcokra júniustól, annak a tavaly felfedezett joghurtkultúrának köszönhetően, amely 9 százalékkal kevesebb cukrot és több fehérjét tartalmaz, és sokkal krémesebb az állaga, mint elődjének.
Az új Müllerlight továbbra is zsírmentes marad, és egyáltalán nem tartalmaz cukrot.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >