Alacsony árak, új termékek, bővülő foglalkoztatás az ALDI-nál
Számos új szolgáltatással, innovatív termékkel és környezetbarát megoldással jelentkezett az ALDI 2017-ben Magyarországon. Az áruházlánc hálózatának dinamikus bővítésével még több magyar vásárló számára kívánja elérhetővé tenni alacsony árú saját márkás kínálatát, miközben jelentősen bővíti magyarországi munkatársainak létszámát.

Bernhard Haider
ügyvezető igazgató
ALDI Magyarország
Az elmúlt év folyamán 129-re nőtt a hazai ALDI-üzletek száma, a vásárlók pedig mintegy 1800 termékből álló kínálatból választhatnak. A jelentős részben magyar beszállítóktól érkező friss zöldségek-gyümölcsök, tejtermékek mellett például az Azon melegében látványpékség helyben sütött pékárui kedvező árú megoldást jelentenek a fogyasztóknak a mindennapok során. Az áruházlánc külön figyelmet fordít az ételintoleranciával érintett fogyasztókra, akik a kakaós tekercstől a sajtokig az „Enjoy Free” saját márkás kínálat mintegy 100 állandó termékéből választhatnak, és kompromisszumok nélkül élvezhetik az ízletes termékeket.
– Büszkék vagyunk az ALDI dinamikus bővülésére Magyarországon. Alacsony áraink és kiváló minőségű saját márkás termékeink mellett elkötelezett munkatársaink jelentik sikerünk zálogát, ezért külön köszönetünket fejezzük ki számukra – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Utazás, üzemanyag és még több saját márka az ALDI-nál
Az elmúlt év során az ALDI izgalmas új szolgáltatásokkal lepte meg magyar vásárlóit: 2017 szeptemberében elindult az ALDI-Utazás, amely márkanév alatt az ALDI Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours Internationalnek termékeit kínálja a magyar piacon. Az ALDI-Utazás honlapján egyéni és csoportos utak mellett a világ 55 000 hoteljének szállásai közül válogathatnak, illetve repülőjegyet is foglalhatnak az utazók. 2018-ban pedig újabb érv szól majd az ALDI mellett, hiszen diszkont automata üzemanyagtöltő állomások nyílnak több magyarországi ALDI-áruház parkolójában. A szolgáltatás „Tele kosár, tele tank” szlogenje jól mutatja a szolgáltatás koncepcióját: a bevásárlás és a tankolás egy helyen és alacsony áron lehetséges az ALDI-nál.
Az újdonságok sora 2018-ban is folytatódik, így az ALDI magyarországi története során először vásárolt meg egy sikeres hazai márkát, az Alföldi Tej Kft. Kokárdás brandjét. A 2015-ben létrehozott, kizárólag az ALDI-nál kapható tejtermékmárka piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel – az ALDI pedig a márka megvásárlásával platformot teremt a magyar beszállítóktól származó tejtermékkínálat további bővítésére, egyúttal a hazai fogyasztók igényére reagál, akik egyre jobban keresik a kedvező árú magyar termékeket az üzletekben. A Kokárdás termékcsalád sikerét és kedveltségét bizonyítja, hogy 2017-ben és 2018-ban is elnyerte Az Év Terméke
Díjat.
Bővülő foglalkoztatás
Eközben az ALDI számos új munkahelyet hoz létre Magyarországon. A vállalat egyrészt önálló cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be szervezte informatikai támogatási központját, amely Pécsen nyíló új irodája révén 50 új munkahelyet hoz létre a jövőben a Dél-Dunántúlon, másrészt a kereskedelmi jelenlét további erősítése és a vásárlók zökkenőmentes kiszolgálása érdekében 38 munkakörben több mint 150 pozíciót nyitott meg például az értékesítés, az ügyvitel, az informatika és a marketing területén. A vállalat 2018-ban immár másodszor rendezte meg nagy sikerű karrierrendezvényét, az ALDI4Excellence-t, amely az ALDI regionális értékesítési vezetői pozíciójába és a vállalat életébe nyújtott bepillantást a jövő ALDI-menedzsereinek.
– Az ALDI 2018-ban ünnepli magyarországi jelenlétének 10. jubileumát. Az elmúlt tíz évben számos újdonságot vezettünk be a magyar fogyasztók számára, de alapértékeink változatlanok maradtak: magas minőségű termékeket kínálunk tartósan alacsony áron – és a jövőben is erre törekszünk, miközben megbízható partnerei vagyunk munkatársainknak és beszállító partnereinknek – tette hozzá Bernhard Haider.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >