Akvizíciók lévén növekedne a Coca-Cola
Az Egyesült Államokban csökkent a klasszikus üdítőitalok forgalma, az emberek inkább az egészségesebb ásványvizet vagy teát isszák.Az Államok üdítőital
piaca minden élelmiszeripari kategóriánál
jobban növekedett az elmúlt években, s mi
termékfejlesztéssel és újabb cégek
felvásárlásával ott leszünk az élen
– ígérte Muhtar Kent, a Coca-Cola július 1-én
hivatalba lépő új vezérigazgatója. A
vállalat hosszú távú tervei szerint
évente 3-4 százalékkal sikerül majd
növelniük az értékesített mennyiséget,
az üzemi eredményt pedig 6-8 százalékkal.
A cég idei pozitív
eredményeit nagyban befolyásolta a FUZE tea és a
Glaceau vitaminos ásványvíz márkák
megvásárlása. Szintén jó üzletnek
bizonyult a 78%-ban külföldön értékesítő
Coca-Cola számára, hogy három éve 500
millió dollárt fizetett az orosz Multon gyümölcslé
gyártó cégért. A vállalatcsoport
Egyesült Államokon kívüli érdekeltségei,
Kínában, Indiában, Brazíliában és
Törökországban az elmúlt évben
kiemelkedően teljesítettek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >