Akvizíciók lévén növekedne a Coca-Cola
Az Egyesült Államokban csökkent a klasszikus üdítőitalok forgalma, az emberek inkább az egészségesebb ásványvizet vagy teát isszák.Az Államok üdítőital
piaca minden élelmiszeripari kategóriánál
jobban növekedett az elmúlt években, s mi
termékfejlesztéssel és újabb cégek
felvásárlásával ott leszünk az élen
– ígérte Muhtar Kent, a Coca-Cola július 1-én
hivatalba lépő új vezérigazgatója. A
vállalat hosszú távú tervei szerint
évente 3-4 százalékkal sikerül majd
növelniük az értékesített mennyiséget,
az üzemi eredményt pedig 6-8 százalékkal.
A cég idei pozitív
eredményeit nagyban befolyásolta a FUZE tea és a
Glaceau vitaminos ásványvíz márkák
megvásárlása. Szintén jó üzletnek
bizonyult a 78%-ban külföldön értékesítő
Coca-Cola számára, hogy három éve 500
millió dollárt fizetett az orosz Multon gyümölcslé
gyártó cégért. A vállalatcsoport
Egyesült Államokon kívüli érdekeltségei,
Kínában, Indiában, Brazíliában és
Törökországban az elmúlt évben
kiemelkedően teljesítettek.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
