Akik a Hootersnél is jobbak
Az amerikai Business Insider szerint 2013-ban az USA leggyorsabban növekvő étteremlánca a brestaurants, azaz didi-bár kategóriába tartozó, általunk is már megénekelt Twin Peaks (Két csúcs) étterem volt. 57 üzletük bevétele elérte a 165 millió dollárt, ami egységenkénti átlagot számolva jócskán veri a Hooters 360 étterme által termelt 828 milliót.
Randy DeWitt, a Twin Peaks elnök-vezérigazgatója szerint a sikert annak köszönhetik, hogy ügyelnek a részletekre, például az üzletvezetők munkakezdéskor ellenőrzik a felszolgáló hölgyek ápoltságát, sminkjét, fittségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MVI éves statisztikai helyzetjelentés a vendéglátásról
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) évente közzéteszi a vendéglátásról szóló…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Body art hamburger – A nap videója
Van-e a hamburgernek neme? Jörg Düsterwald testfestő-performanszművész szerint nő!
Tovább olvasom >