Aki válaszol:
Tengerdi Laura, az Unilever Algida üzletág kelet-európai márkaépítési igazgatójaÁltalános vélemény ma Magyarországon, hogy a jégkrém nem tartozik a legegészségesebb desszertek, nasik közé. Pedig az Algida dietetikusa szerint sok esetben a kiegyensúlyozott étrend felborulását az is okozhatja, hogy az emberek kizárják étrendjükből az élvezetet nyújtó ételeket.
Ebben a témában végeztetett kutatást az Algida magyar divíziója, amelynek eredménye szerint a jégkrém olyan finomság, amely valódi élvezetet nyújt a fogyasztójának. Tehát azért, mert valaki a kiegyensúlyozott étrendre törekszik, a jégkrémfogyasztásról nem kell lemondania. Az Unilever jégkrémüzletága, az Algida, ezért úgy érezte, éppen itt az ideje a jégkrémekkel kapcsolatos előítéletek leszámolására. Mert a jégkrém igenis része lehet a kiegyensúlyozott étrendnek.
Az Algida vitalitás programja
Az Algida néhány éve futó vitalitás programjának fő célja, hogy tájékoztassuk a fogyasztókat arról a tényről, hogy a jégkrém a kiegyensúlyozott táplálkozás része lehet, hiszen olyan egyszerű és természetes alapanyagokból készül, mint a tej, gyümölcs, csokoládé. A vitalitás program fő üzenete: „A jégkrém jobb, mint gondolnád!”
2006-ban és 2007-ben az Algida számos csatornán igyekezett üzenetét eljuttatni a fogyasztókhoz és a táplálkozásban segítséget nyújtó szakemberekhez. Széles körű pr-kampányunk mellett kóstoltatásokat szerveztünk, olyan eseményeken vettünk részt, mint az „Egy Csepp Figyelem” cukorbeteg világnap, az országos szülésznő- és védőnő-konferencia, tájékoztató anyagokat adtunk ki tápértéktáblázattal ellátott receptekkel kimondottan diétázók és táplálékallergiában szenvedők számára, dietetikus szakértőnk segítségével a jégkrémről írtunk számos, étkezéssel foglalkozó magazinban, és valódi információs portállá fejlesztettük a www.algida.hu weboldalt.
Évi 20 millió euró az egészségesebb jégkrémekre
Az Algida világszerte élen jár olyan vitalitás termékek fejlesztésében, amelyek könnyedén beilleszthetőek a hosszú távú kiegyensúlyozott étrendbe. Évente összesen mintegy 50 millió eurót költ a jégkrémekkel kapcsolatos kutatásokra, fejlesztésekre. Ennek az összegnek körülbelül 40 százalékát vitalitás termékcsaládba tartozó termékekre szánja. Egyrészt a gyermekeknek készülő termékek egyáltalán nem tartalmaznak mesterséges színezékeket és aromákat. Másrészt fokozottan ügyel a termékeiben felhasznált gyümölcs és tej mennyiségére és minőségére. Éves szinten majdnem 20 ezer tonna gyümölcsöt és körülbelül 1 milliárd pohár tejet használ jégkrémjei elkészítéséhez.
Ezzel a törekvéssel párhuzamosan hosszú távon csökkenti termékei cukortartalmát, és nagy figyelmet fordít arra, hogy jégkrémjei minél gazdagabbak legyenek vitaminokban és ásványi anyagokban (pl. kalcium).
Az Algida mostanra széles vitalitásportfólióval rendelkezik, többek közt a Classic variánsoknál 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmazó Carte d’Or light termékcsaláddal, és idesorolhatóak a Solero jégkrémek is. Külön kiemelendő az Algida light, amely nem tartalmaz hozzáadott cukrot. Az Algida laktózérzékenyek által is fogyasztható termékcsaládja a Carte d’Or Sorbet termékek.
Az Algida legújabb jégkrémmárkája a 2007-ben bevezetett Krémkönnyű, amellyel minőségi jégkrémet biztosítunk fogyasztóinknak elérhető áron.
A vitalitás programot 2008-ban is továbbvisszük, amelynek részeként tovább bővítjük portfóliónkat egy újabb termékkel. Új impulzus jégkrémünket Béres Alexandra súlykontroll programjába csatlakoztatva vezetjük be a piacra.
Az Algida a fenti program részeként teljes portfólióján feltünteti termékei tápértéktáblázatát, mert fontosnak érzi fogyasztói tájékoztatását, megadva nekik a választás lehetőségét. Legfőbb célunk lehetővé tenni a jégkrém beillesztését a kiegyensúlyozott étrendbe, azért, hogy fogyasztóink akár minden nap élvezhessék ezt a hűsítő finomságot. Az Algida elégedettségére, és az ő örömükre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >