Aki kérdez:
Kozák Ákos, ügyvezető igazgató, GfK HungáriaHogyan látja Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója: 2010-ben is ugyanazok a szereplők lesznek jelen a magyar élelmiszer-kereskedelmi piacon, mint 2007-ben? Esetleg az Aldi belépésén túlmenően számít újabb szereplők megjelenésére, illetve kivonulókra a piacról? Azaz hogyan áll a konszolidáció a magyar élelmiszer-kereskedelmi ágazatban?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >