Aki kérdez:
Kozák Ákos, ügyvezető igazgató, GfK HungáriaHogyan látja Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója: 2010-ben is ugyanazok a szereplők lesznek jelen a magyar élelmiszer-kereskedelmi piacon, mint 2007-ben? Esetleg az Aldi belépésén túlmenően számít újabb szereplők megjelenésére, illetve kivonulókra a piacról? Azaz hogyan áll a konszolidáció a magyar élelmiszer-kereskedelmi ágazatban?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >