Aki kérdez:
Fazekas Ildikó, főtitkár, Önszabályozó ReklámtestületVégső soron milyen a magyar fogyasztó? Miben más, mint akár a szomszéd ország fogyasztója, vagy akár egy nyugat-európai? Van-e valamilyen piackutatásilag kimutatható „nemzeti” karakterjegye? Milyen módszerekkel lehet a legpontosabban körbeírni? A GfK-nak több felosztása is létezik életstílusok, fogyasztói szokások stb. szerint – ezek mennyire tükrözik a valódi fogyasztói viselkedést? Mennyit, miben változott a rendszerváltás óta?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >