Aki kérdez:
Fazekas Ildikó, főtitkár, Önszabályozó ReklámtestületVégső soron milyen a magyar fogyasztó? Miben más, mint akár a szomszéd ország fogyasztója, vagy akár egy nyugat-európai? Van-e valamilyen piackutatásilag kimutatható „nemzeti” karakterjegye? Milyen módszerekkel lehet a legpontosabban körbeírni? A GfK-nak több felosztása is létezik életstílusok, fogyasztói szokások stb. szerint – ezek mennyire tükrözik a valódi fogyasztói viselkedést? Mennyit, miben változott a rendszerváltás óta?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >