Aki kérdez:
Fazekas Ildikó, főtitkár, Önszabályozó ReklámtestületVégső soron milyen a magyar fogyasztó? Miben más, mint akár a szomszéd ország fogyasztója, vagy akár egy nyugat-európai? Van-e valamilyen piackutatásilag kimutatható „nemzeti” karakterjegye? Milyen módszerekkel lehet a legpontosabban körbeírni? A GfK-nak több felosztása is létezik életstílusok, fogyasztói szokások stb. szerint – ezek mennyire tükrözik a valódi fogyasztói viselkedést? Mennyit, miben változott a rendszerváltás óta?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >