Aki kérdez:
Fazekas Ildikó, főtitkár, Önszabályozó ReklámtestületVégső soron milyen a magyar fogyasztó? Miben más, mint akár a szomszéd ország fogyasztója, vagy akár egy nyugat-európai? Van-e valamilyen piackutatásilag kimutatható „nemzeti” karakterjegye? Milyen módszerekkel lehet a legpontosabban körbeírni? A GfK-nak több felosztása is létezik életstílusok, fogyasztói szokások stb. szerint – ezek mennyire tükrözik a valódi fogyasztói viselkedést? Mennyit, miben változott a rendszerváltás óta?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >