Aki kérdez:
Szokolics Árpád, kereskedelmi igazgató, Agárdi PálinkafőzdeAz elmúlt év sok cég életében hozott negatív változást, de az Agárdihoz hasonlóan a tejipar területén is van olyan, aki pozitívan mozdult előre a piacon. Fejlesztett, portfóliót alakított át. Ehhez mind a személyi, mind a céges háttér nagyon fontos. A MONA Hungary több fronton is újított. Kiss János Senior Key Account Manager a Frieslandtól érkezett a céghez. De Gereczné Rudnai Éva pedig több iparágazatot bejárva érkezett az élelmiszeriparba.
Hogy látják, mi a MONA Hungary erőssége, és üzleti döntéseik hogyan támogatták, hogy jól szerepeljen egy olyan nehéz évben is, mint a 2009-es volt?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					