Aki kérdez:
Szokolics Árpád, kereskedelmi igazgató, Agárdi PálinkafőzdeAz elmúlt év sok cég életében hozott negatív változást, de az Agárdihoz hasonlóan a tejipar területén is van olyan, aki pozitívan mozdult előre a piacon. Fejlesztett, portfóliót alakított át. Ehhez mind a személyi, mind a céges háttér nagyon fontos. A MONA Hungary több fronton is újított. Kiss János Senior Key Account Manager a Frieslandtól érkezett a céghez. De Gereczné Rudnai Éva pedig több iparágazatot bejárva érkezett az élelmiszeriparba.
Hogy látják, mi a MONA Hungary erőssége, és üzleti döntéseik hogyan támogatták, hogy jól szerepeljen egy olyan nehéz évben is, mint a 2009-es volt?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >