Aki kérdez:
Szokolics Árpád, kereskedelmi igazgató, Agárdi PálinkafőzdeAz elmúlt év sok cég életében hozott negatív változást, de az Agárdihoz hasonlóan a tejipar területén is van olyan, aki pozitívan mozdult előre a piacon. Fejlesztett, portfóliót alakított át. Ehhez mind a személyi, mind a céges háttér nagyon fontos. A MONA Hungary több fronton is újított. Kiss János Senior Key Account Manager a Frieslandtól érkezett a céghez. De Gereczné Rudnai Éva pedig több iparágazatot bejárva érkezett az élelmiszeriparba.
Hogy látják, mi a MONA Hungary erőssége, és üzleti döntéseik hogyan támogatták, hogy jól szerepeljen egy olyan nehéz évben is, mint a 2009-es volt?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >