Aki kérdez
Nemes Richárd ügyvezető, Magyar Bormarketing Kht.Ismét az Országgyűlés előtt a bortörvény módosítása. A módosítás többek között kitér a jelenleg egységesen fizetendő 8 Ft/l forgalomba hozatali járulék új minőségi kategóriák szerinti differenciálására is. Az Ön becslése szerint ez milyen irányba módosítja majd a jelenlegi bormarketing-költségvetést, és éves szinten mekkora keretösszegre számíthat majd az ágazat? Az addicionális források bevonását illetően lát-e arra esélyt a közeljövőben, hogy az ún. Nemzeti Borítékon belül a promóció számára is helyet szorítsanak a költségvetésben?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >