Aki kérdez
Nemes Richárd ügyvezető, Magyar Bormarketing Kht.Ismét az Országgyűlés előtt a bortörvény módosítása. A módosítás többek között kitér a jelenleg egységesen fizetendő 8 Ft/l forgalomba hozatali járulék új minőségi kategóriák szerinti differenciálására is. Az Ön becslése szerint ez milyen irányba módosítja majd a jelenlegi bormarketing-költségvetést, és éves szinten mekkora keretösszegre számíthat majd az ágazat? Az addicionális források bevonását illetően lát-e arra esélyt a közeljövőben, hogy az ún. Nemzeti Borítékon belül a promóció számára is helyet szorítsanak a költségvetésben?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >