Aki kérdez
🎧 Hallgasd a cikket:
Tabajdi Csaba, európai parlamenti képviselőMilyen európai közösségi és hazai eszközökkel segíthető a magyar bor marketingje, külföldi piacra lépése? Mennyire bizonyulnak hasznosnak az uniós szőlő-bor reform keretében biztosított új források? Hogyan lenne lehetséges az ágazat szereplőinek szorosabb együttműködése, közös fellépése a külső piacokon, az egyéni jelleg megőrzése mellett?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s stratégiai megállapodást írt alá a kazah KTZ Express-szel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskörén helyezte üzembe 2500. csomagautomatáját a GLS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
