Aki kérdez
🎧 Hallgasd a cikket:
Tabajdi Csaba, európai parlamenti képviselőMilyen európai közösségi és hazai eszközökkel segíthető a magyar bor marketingje, külföldi piacra lépése? Mennyire bizonyulnak hasznosnak az uniós szőlő-bor reform keretében biztosított új források? Hogyan lenne lehetséges az ágazat szereplőinek szorosabb együttműködése, közös fellépése a külső piacokon, az egyéni jelleg megőrzése mellett?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megvannak a kutatási adatok: kiderült, mik az idei karácsonyi slágertermékek és mennyit költünk rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vámkötelesek lesznek a Temu és a Shein küldeményei az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

