Aki kérdez
🎧 Hallgasd a cikket:
Tabajdi Csaba, európai parlamenti képviselőMilyen európai közösségi és hazai eszközökkel segíthető a magyar bor marketingje, külföldi piacra lépése? Mennyire bizonyulnak hasznosnak az uniós szőlő-bor reform keretében biztosított új források? Hogyan lenne lehetséges az ágazat szereplőinek szorosabb együttműködése, közös fellépése a külső piacokon, az egyéni jelleg megőrzése mellett?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >