Aki kérdez
Tabajdi Csaba, európai parlamenti képviselőMilyen európai közösségi és hazai eszközökkel segíthető a magyar bor marketingje, külföldi piacra lépése? Mennyire bizonyulnak hasznosnak az uniós szőlő-bor reform keretében biztosított új források? Hogyan lenne lehetséges az ágazat szereplőinek szorosabb együttműködése, közös fellépése a külső piacokon, az egyéni jelleg megőrzése mellett?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >