Aki kérdez:
Dr. Martos Éva, főigazgató főorvos, OÉTILassan egy éve már, hogy a Danone Kft. – 7 másik hazai céggel karöltve – Magyarországon is bevezette az INBÉ jelölést.
Kiss Beátától kérdezem, mint a Danone vállalati külső kapcsolatok igazgatójától, és egyben a TÉT platform jelölési munkacsoportjának vezetőjétől: mik az eddig eltelt időszak tapasztalatai, mennyiben járult ez hozzá a cég pozitív imázsához, milyenek a fogyasztói visszajelzések, gyakorolt-e hatást az értékesítésre?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >