Aki kérdez:
Dr. Martos Éva, főigazgató főorvos, OÉTILassan egy éve már, hogy a Danone Kft. – 7 másik hazai céggel karöltve – Magyarországon is bevezette az INBÉ jelölést.
Kiss Beátától kérdezem, mint a Danone vállalati külső kapcsolatok igazgatójától, és egyben a TÉT platform jelölési munkacsoportjának vezetőjétől: mik az eddig eltelt időszak tapasztalatai, mennyiben járult ez hozzá a cég pozitív imázsához, milyenek a fogyasztói visszajelzések, gyakorolt-e hatást az értékesítésre?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
2025. szeptember 1-től Hamza Kata csatlakozik a Yettel Magyarországhoz a Márka-…
Tovább olvasom >